خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گوگل در پی حذف لاگین برای پسوردها

شایان مهرانپور، انصاف نیوز: گوگل در حال تست کردن روشی است که در آن کاربران بدون نیاز به login کردن و با استفاده از گوشی‌های خود وارد شوند.

 

در این ایده گوگل در نظر دارد که کاربران بدون وارد کردن پسورد خود بتوانند به حساب‌های کاربری گوگل خود دسترسی داشته باشند. با استفاده از این روش به نظر می‌رسد امنیت بالاتری برای حساب‌های گوگل فراهم خواهد شد.

 

زمانی که آدرس حساب کاربری کاربر در صفحه‌ی ورود وارد می‌شود پیامی مبنی بر اینکه کاربری می‌خواهد وارد حساب کاربری شما شود آیا می‌خواهد این ورود را تایید کنید برای کاربر اصلی ارسال می‌شود و اگر کاربر تایید کند می‌تواند وارد حساب کاربری شود.

 

همچنین به وسیله ی این روش می‌توانید حساب کاربری خود را بر روی وسیله‌های مختلف نصب کنید و از آن استفاده ببرید.

 

سخنگوی گوگل در این باره می‌گوید: ما از یک گروه کوچک از کاربران دعوت کرده ایم تا در تست روشی جدید برای ورود به اکانت گوگل به ما یاری برسانند. روشی که نیاز به هیچ پسوردی ندارد.

 

همچنین با استفاده از متد‌های ورود به حساب کاربری می‌توان زمانی که گوشی دزدیده شد و یا فروخته و یا گم شد از طریق صفحه‌ی ورود و وارد کردن پسورد وارد حساب کاربری شد.

منبع: [informationweek]

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. در این مدت روش‌های جدید برای ورود به سیستم‌های کامپیوتری و سایت‌ها طراحی شده‌اند. هدف این روش‌ها این بوده که به جای شناسایی کاربران از میان روبات‌های مخرب، روبات‌های مخرب را از میان کاربران تشخیص دهند.
    ورود بدون رمز البته هنوز عملیاتی نشده چون اشکال‌های ناخواسته امنیتی ممکن است به وجود بیاید.

  2. بسیار روش جالبیه. اگر امنیت در این روش حفظ بشه کاربران به لطف گوگل از مراحل لاگین کردن خلاص میشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا