خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فراکسیون امید خواستار رفع محدودیت از «یاران انقلاب» شد

در بیانیه فراکسیون امید مجلس به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب بر رفع محدودیت از برخی یاران انقلاب برای همبستگی و وحدت در داخل کشور تاکید شد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«بهمن ماه یادآور مبارزات مردم با استکبار و استبداد برای تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی، رهبر کبیر انقلاب اسلامی است؛ آرمان‌های والایی که ده‌ها هزار شهید برای تحقق و دفاع از آنها تقدیم شد.

امروز با گذشت حدود چهار دهه از انقلاب اسلامی و با وجود دشمنی‌ها و کارشکنی‌های کشور‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، جمهوری اسلامی همچنان مسیر خود را با صلابت و اقتدار ادامه می‌دهد و سنگ‌اندازی‌ آن‌ها تاثیری بر رشد و پیشرفت کشور ندارد.

علیرغم کم و کاستی‌هایی که در ادوار مختلف بوده و هست و نارضایتی‌هایی که از عملکرد برخی دولت‌های بعد از انقلاب وجود داشته،‌ امروز مردم همچنان مانند روزهای انقلاب‌ و سال‌های دفاع مقدس پای انقلاب ایستاده‌اند و از انقلابی که خود صاحب آن هستند دست نمی‌کشند. اما این ایستادگی و صبر مردم در برابر مشکلات نباید باعث شود کارگزاران نظام به مطالبات و خواسته‌های مردم بی‌توجه باشند.

آنچه بیش از همه باید مورد توجه قرار گیرد همراهی و همدلی مردم و درک آنها از برخی تنگنا‌ها از سویی و تلاش مضاعف دولت و سایر کارگزاران نظام برای عمل به وعده‌ها، تحقق مطالبات مردم و بهبود شرایط زندگی آنها از سوی‌ دیگر است.

اکنون در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امید می‌رود محدودیت‌‌ها برای برخی یاران انقلاب برداشته شود تا بیش از پیش شاهد همبستگی و همدلی مردم از تمامی سلایق سیاسی باشیم و همچنین با گفت‌وگوی ملی بین تمامی نیروهای درون نظام در راستای وحدت حداکثری گام برداریم.

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از اقشار مختلف مردم با هر قوم، مذهب، دین و سلیقه سیاسی دعوت می‌کند شانه به شانه یکدیگر در روز ۲۲ بهمن در جشن پیروزی انقلاب ‌حضور یابند و بار دیگر اتحاد خود را به دوست و دشمن نشان دهند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا