خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«فکر می‌کردیم 70نفر مخالف CFT باشند اما 120نفر رای مخالف دادند»

یک نماینده مجلس گفت: ما فکر می کردیم مخالفت با لایحه CFT سی.اف.تی  70 رای بیشتر نداشته باشد اما دیدیم که 120 رای مخالف به این لایحه داده شده است.

قاسم میرزایی نیکو نماینده مردم دماوند و فیروزکوه درباره روند تصویب لایحه CFT در مجلس به خبرانلاین گفت: همانطور که پیش از این هم گفته بودم به نظرم تصویب CFT در مجلس عقلانیت کامل در خانه ملت بود. شما شاهد مباحث در جلسه علنی بودید اما از جلسه غیر علنی خبر ندارید در آن جلسه همه بخش هایی که به نوعی نسبت به این موضوع حساس بودند گزارش دادند و این نشان می داد سایر کشورها اشتباه نکردند و انها نیز در یک خرد جمعی به این نتیجه رسیدند.

او ادامه داد: آنچه در صحن مجلس رخ داد نیز عقلانیت، وحدت و همبستگی بین همه نیروهایی بود که دغدغه حفظ نظام را داشتند.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که چقدر پیامک های ارسال شده و فضاسازی ها بر تصمیم شما تاثیرگذار بود گفت: من  فکر می کنم برای نمایندگان هرگونه جو سازی،پیامک و زمینه سازی اثر عکس خواهد گذاشت حتی برای کسانی که خودشان این برنامه ها را هدایت می کنند. پیشتر هم از طرف یکی از این وزرای محترم که آن زمان استیضاحش مطرح بود مشابه این پیامک ها برای نمایندگان ارسال می شد با این مضمون که ما به فلانی رای می دهیم. من به آن وزیر گفتم این رفتارها اثر عکس دارد و قطع کنید این ارسال پیامک ها را. آنها این کار را نکردند و خب نتیجه مطلوبی هم نگرفتند .

این عضو شورای مرکزی فراکسیون امید گفت: ما با نمایندگان از هر طیفی که صحبت می کنیم همه از این رفتارهای سازمان‌دهی شده ناراحت هستند؛ اینکه عده ای بیایند فحاشی کنند و از همه مقدسات استفاده کنند تا آنچه می خواهند را به کرسی بنشانند غلط است. به هر حال مردم نماینده ای را برای خود انتخاب کردند که این نماینده دارای عقبه و قدرت درک است و در مباحث کارشناسی تصمیم خود را می گیرد. به هر حال ما فکر می کردیم مخالفان این لایحه 70 رای بیشتر نداشته باشد اما دیدیم که 120 رای مخالف به این لایحه داده شده است.

میرازیی در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان با این ها مخالف بودند گفت: به هر صورت جمعیت زیادی از درون فراکسیون ولایی و اصولگرایان با این موضوع مخالف بودند اما عده ای بالاخره آنها را سازماندهی می کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا