خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اختتامیه فیلم فجر از زوایای مختلف

سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر شامگاه گذشته با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد تا روزنامه‌هایی که ۱۰ روز کم و بیش با یکی از بزرگترین رویدادهای هنری کشورمان همراه بودند، صبح امروز با تیترها و گزارش‌های ویژه اختتامیه جشنواره، به این ماموریت پایان دهند.

به گزارش ایسنا، در میان روزنامه‌های صبح امروز، برخی با اشاره به رکوردداری تنگه ابوقریب بهرام توکلی در دریافت سیمرغ‌های فجر، موفقیت این فیلم را در جشنواره سی و ششم محور قرار داده‌اند.

روزنامه «وطن امروز» مطلبی با تیتر «سیمرغ‌ها بر دوش بچه‌های گردان عمار» را منتشر و به برگزیدگان سی وششمین جشنواره فیلم فجر اشاره کرده است. این روزنامه در میان صحبت‌هایی که در اختتامیه مطرح شده، سخنان ابراهیم حاتمی‌کیا، کارگردان «فیلم به وقت شام» را بازتاب داده است.

روزنامه «بهار» گزارشی از برگزیده‌های جشنواره با عنوان «تنگه ابوقریب بهترین فیلم جشنواره ۳۶» را تهیه کرده و همچنین گزارشی با تیتر «جشن دلتنگی» منتشر کرده و به حواشی جشنواره وتحلیل فیلم‌ها پرداخته است.

روزنامه «همشهری» مطلبی با عنوان «صدرنشینی تنگه ابوقریب در جشنواره فیلم فجر» را منتشر کرده و به اسامی برگزیدگان جشنواره سی و ششم اشاره کرده است.

روزنامه «آرمان امروز » مطلبی با عنوان «۶ سیمرغ برای تنگه ابوقریب» و روتیتر «امیر جدیدی بهترین بازیگر مرد» را منتشر کرده است.

همچنین روزنامه «خراسان» مطلبی با تیتر «سیمرغ‌ها بر فراز آسمان «تنگه ابو قریب»» را منتشر کرده است.

دو روزنامه گل و خبر ورزشی از میان حاشیه‌های اختتامیه فجر، موضوع پژمان جمشیدی و کاندیداتوری‌اش در این رویداد هنری را انتخاب و به آن پرداخته‌اند.

روزنامه «گل» تیتر نخست «چرا می‌خند؟!» و روتیتر «واکنش تند اهالی ورزش و سینما به تمسخر پژمان جمشیدی بعد از اعلام کاندیداتوری‌اش» را انتخاب کرده است.

روزنامه «خبر ورزشی» هم گفت وگویی اختصاصی با پژمان جمشیدی انجام داده و تیتر یک «حمایت پرستویی به آن خنده‌ها می‌ارزد» را انتخاب کرده است.

این دو روزنامه ورزشی عکس یک خود را به پژمان جمشیدی اختصاص داده‌اند.

حاشیه‌های جشنواره سی‌وششم و اعتراض ابراهیم حاتمی‌کیا در مراسم اختتامیه، دیگر موضوعی است که روزنامه‌های امروز به آن پرداخته و برای گزارش مراسم اختتامیه محوریت قرار داده‌اند.

بر این اساس، روزنامه «قانون» مطلبی با تیتر «اعتراض به وقت سیمرغ» را منتشر کرده و در گزارشی به تغییر مکان برگزاری جشنواره فیلم فجر، حضور هیات داوران در میان اصحاب رسانه در  مراسم اختتامیه  و حواشی  اختتامیه پرد اخته است.

روزنامه‌های «شرق» و «جوان» به ترتیب مطالبی با تیترهای «همه راضی حاتمی کیا ناراضی» و  «سینمای مقاومت در اوج جشنواره فجر» را منتشر کرده‌ و گزارشی از مراسم اختتامیه تهیه کرده‌اند.

روزنامه «اعتماد» مطلبی با تیتر «گزارشی از اختتامیه پرحاشیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر» را منتشر و سخنان برگزیدگان در اختتامیه را منعکس کرده است.

روزنامه «آفتاب یزد» در مطلبی با تیتر «ختم پرونده پرحاشیه‌ترین جشنواره»، به مراسم اختتامیه سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر که شب گذشته برگزار شد، اشاره کرده است.

روزنامه «ایران» هم امروز مطلبی با تیتر «اکران «سیمرغ» در اختتامیه» را منتشر کرده و گزارشی از اختتامیه سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر و اسامی برگزیدگان تهیه کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا