خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کارگران نی‌برنیشکر هفت تپه بار دیگر دست از کار کشیدند

عصر چهارشنبه بیست و پنجم بهمن‌ماه، کارگران نی‌بر شرکت نیشکر هفت تپه بابت اعتراض به عدم پرداخت دستمزدهای معوقه‌شان بار دیگر دست از کار کشیدند.

طبق خبرهای رسیده به خبرنگار انصاف نیوز، طبق روال کنونی پرداخت حقوق کارگران کشاورزی و نی‌بر شرکت نیشکر هفت تپه جلوتر از سایر کارگران انجام می‌شده است؛ این کارگران خواهان پرداخت حقوق ماه‌های آذر و دی هستند.

به گفته‌ی کارگران، مدیریت شرکت به تازگی خواهان تعویض کارت بانکی آنان از بانک ملی به بانک انصار شده و شرط پرداخت حقوق‌های معوقه‌ی کارگران را منوط به داشتن کارت بانک انصار عنوان کرده است.

یکی از کارگران طی تماس با انصاف نیوز گفت: ما کارگران روزمزد فقط روزی که کار می‌کنیم، مزد داریم و حقوق برج 8و 9 روی هم 33روز کار کردیم، بنابراین ما حقوق برج 10 یعنی دی‌ماه را هم می‌خواهیم، چون در این ماه هم فقط 25 روز کار کردیم.

او گفت: کارگران بخاطر نزدیک شدن به پایان سال، نگران پرداخت نشدن مطالبات و هزینه‌های سال نو و خانواده‌هایشان هستند و به همین دلیل بعد از ناهار امروز چهارشنبه 25 بهمن، همگی دست از کار کشیدند.

بر اساس این گزارش، نی‌برها در دو قسمت فعلی و توسعه مشغول به کار هستند که هر قسمت 30دسته دارد و هر دسته تقریبا 50 کارگر دارد.
1500 نفر در قسمت فعلی و 1500 در قسمت توسعه مشغول هستند.

بازداشت ۳۴ کارگر معترض «نیشکر هفت تپه» تاکنون

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا