خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تئاتر ما نیاز به یک «علی کریمی» دارد!

«بابک احمدی»، خبرنگار حوزه تئاتر در یادداشتی اینستاگرامی نوشت:

يعني در ميان اين همه اهل نمايش يك #علي_كريمي نيست كه فساد بعضي مديران را فرياد بزند؟

چه گروهي عليه تئاتر كانال تلگرام راه انداخته و كدام اهل نمايش! در سه هفته اخير #ضدهنرمندان تئاتر به روزنامه #كيهان يادداشت داده است؟

يكي نيست بگويد آن آقا كه به گفته خودش از 36 دوره جشنواره تئاتر فجر در 35 دوره حضور مديريتي و گاهي هنري داشته چه وقت بايد پاسخگوي اين همه سال هدر دادن بيت‌المال و نابودي آينده نسل جوان باشد؟ فقط يك مورد مثال بزند كه نسبت به نتيجه دوران مديريتي‌اش پاسخگو بوده ‌است.

چه وقت قرار است از آن يكي مدير-هنرمند سوال شود كه جناب! شما چطور كارمند #حوزه_هنريهستيد، #سالن_تئاتر_شهرداري را هم اداره مي‌كنيد،

در #سازمان_سينمايي مشغوليد، براي تبليغ نامزد رياست جمهوري به #مشهد سفر مي‌كنيد و در نهايت با بودجه ميلياردي پرحرف و حديث نمايش هم روي صحنه مي بريد.

چه وقت قرار است پرونده‌هاي فساد مالي ادوار گذشته و حتي امروز بنياد رودكي منتشر شود؟

هيچكس نيست بپرسد آن شخص كه سال‌ها است به اسم #نقد در اداره‌كل هنرهاي نمايشي دفتر و دستك غصب كرده چه وقت بايد بابت بودجه‌هاي رفته از جيب هنرمندان تئاتر پاسخ ‌دهد؟

اين تئاتر به يك #علي_كريمي نياز دارد كه سوال كند #موسسه_فاسد_توسعه_ هنرهاي_معاصر بين وزارت ارشاد و اداره كل‌ هنرهاي نمايشي چه مي‌كند؟ و بر سر اين ميلياردها كه بابت بودجه تئاتر و تجسمي و موسيقي به حسابش واريز مي‌شود چه مي آيد؟ اين پولها كجا و چطور هزينه شده كه دست مديران هميشه از بودجه خالي است؟ مديران موسسه هزينه‌ي كنگره‌ي شعر حجاب و عفاف! و صدها كنگره و همايش و جشنواره‌ي نمايشي مضحك ديگر را از محل بودجه كدام يك از اين رشته هاي هنري تامين كرده اند؟

آنكه صراحت در بيان حقيقت را با سكوت منفعت طلبانه ي آلوده به مصلحت عوض نمي كند، آنم آرزوست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا