خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امان از شارلاتان‌های سیاسی و مطبوعاتی!

عبدالرضا تاجیک، روزنامه نگار ایرانی مقیم خارج کشور، در توییت‌هایی تا حدی مبهم نوشت:

امان از شارلاتان‌های سیاسی و مطبوعاتی! همان‌ها که وقیحانه مسیر گذشته خود را همچنان با شدت و با پررویی دنبال می‌کنند. کافیست جایی توبره‌ای باشد، سریع سر در آن کرده تا کاهی یا جویی در آن توبره بیابند. فرقی نمی‌کند که این توبره را چه کسی آویزا باید به مرور نوشت.

فقط بگم که عده‌ای فرصت‌طلبانه به دنبال سود آنهم به هر شکلی هستند. متاسفانه این روزها با این افراد زیاد درگیر هستم. ن کرده باشد.

شارلاتان‌های سیاسی و مطبوعاتی  ابایی از استفاده از برخی نام‌ها و گروه‌های سیاسی که فعلاً به نیکی از آنها یاد می‌شوند نیز ندارند. پوزیسیون و اپوزیسیون ندارد.

شارلاتان‌های سیاسی و مطبوعاتی، حکومتی و غیرحکومتی ندارند. کافیست برای نمونه، در همین یکی دو روز اخیر با بررسی برخی اخبار، به یک جلسه‌ و گزارشی مطبوعاتی از آن جلسه که منطبق بر مصداق‌های شارلاتانیزم سیاسی و مطبوعاتی است، نگاهی کنید.

فتوا داده‌اند که جریان چپ مذهبی در موضع‌گیری‌اش در حوادث دی ماه، تجدید شده است. بله چپ مذهبی حتماً بر اساس معیارهای شما تجدید می‌شود؛ چراکه نه همانند شما «مزدبگیر» شبکه‌ی تلویزیونی «من‌وتو» است و نه سودای لولای اپوزیسیون شدن به‌هنگام حمله‌ی نظامی آمریکا و کلاً غرب به ایران را دارد.

آری آقای «فتوا دهنده»، بهتر است خواسته‌ات را شفاف بیان کنی. واقعیت این است که بر اساس پرچمی که از دید من، به «دروغ» به‌دوش گرفته‌ای، رفوزه شده‌ای.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مگر چپ مذهبی هم داریم؟ اگر منظورتات اصلاح طلبان هستند که این ها چپ نیستند، مدافعان اقتصاد نئولیبرال چپ (چپه) می شوند، اما چپ نمی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا