خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وکیل سیدامامی: صداوسیما حرف‌های ما را منتشر نمی‌کند

/ گفت و گوی پیام درفشان با انصاف نیوز /

وکیل کاووس سیدامامی با بیان اینکه بیانیه‌ای درباره‌ی این پرونده در روز دوشنبه از طریق پسر او منتشر می‌شود، گفت: «صداوسیما حرف‌های ما را پخش نمی‌کند و به همین دلیل از طریق بی بی سی صحبت می‌کنیم».

«پیام درفشان» در گفت و گو با خبرنگار انصاف نیوز گفت: بیانیه‌ را تنظیم کردم، به وکلای دیگر هم دادم که از نقطه‌نظراتشان استفاده کنیم و پس از ارسال به خانواده‌ی متوفی، پسرشان در اینستاگرام منتشر می‌کند. پسرشان تمام موارد را از آن‌جا و کانال تلگرامی که دارند، اعلام می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که «بیانیه درباره‌ی چه موضوعی است و آخرین وضعیت پرونده در چه مرجله‌ای قرار دارد؟» گفت: تمامی این موارد در بیانیه ذکر شده است، اگر من این‌ها را بگویم، هم حرف من ناقص می‌ماند و هم خبر شما. بیانیه صبح دوشنبه در اینستاگرام قرار می‌گیرد.

درفشان در پاسخ به پرسشی درباره‌ی فیلمی که صداوسیما از سید امامی منتشر کرده است، گفت: تمامی این موارد و این که قرار است از چه کسی شکایت شود، در این بیانیه آمده است. اصلی داریم به عنوان شخصی بودن جرایم و مجازات‌ها؛ وقتی موضوعی تمام شده است را کشش می‌دهید یعنی بار روانی برای خانواده‌ی او ایجاد می‌کنید. صدا و سیما که حرف‌های ما را پخش نمی‌کند به همین دلیل از طریق بی بی سی صحبت می‌کنیم. آقای سیدامامی وکیل نداشتند و ایشان را در بی‌خبری بازداشت کردند و بردند و من بعد از فوت ایشان از طرف خانواده‌شان پیگیر پرونده‌ی فوت آقای امامی شدم و پرونده‌ای که قبلا برای ایشان ایجاد شده بود، قرار موقوفه برای آن صادر شده است.

بیانیه‌ی وکلای خانوده‌ی کاوس سیدامامی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا