خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اصلاح شعسا در یکی دو ماه آینده

سیدحسین مرعشی مطرح كرد: در مدت یک تا دو ماه آینده اصلاحاتی در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان [شعسا] انجام شده و اعلام می‌شود/ دولت برای بستن بودجه امسال 40هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد

به گزارش انصاف نیوز به نقل از کانال تلگرمی آقای مرعشی، رییس کنگره و سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران، در نشست فصلی دبیران اول استان‌های اين حزب گفت:

🔴 حضور مردم در انتخابات همواره مؤثر بوده و پایگاه اصلاح‌طلبان پشتوانه نظام است.

🔴 باید بدانیم با روی کار آمدن شخصی در مقام ریاست جمهوری، انتخابات مجلس و شورای شهر مشکلات به خودی خود حل نمی‌شود و کشمکش‌ها همچنان ادامه پیدا می‌کنند. این هنر اصلاح‌طلبان و سیاسیون است که مسائل را پیش ببرند.

🔴 برخی انتظارات واقع‌بینانه نیست. باید وجود نهادها و گروه‌های دیگر را هم در نظر داشت و انتظارات را باید با توجه به مسائل دیگر محدود کرد. مسائل و مشکلات، پیچیدگی‌های خود را در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

🔴 عده‌ای در داخل انتظار دارند که الگوی ایران در دولت و حکم‌رانی، کره شمالی باشد و موضع کناره‌گیری از دنیا را خط مشی مناسب می‌دانند. این در حالی است که ترامپ، رئیس جمهوری امریکا، برجام را بدترین اتفاق تاریخ کشور خود می‌داند و بسیار تلاش کرده تا امریکا را از این توافق بین‌المللی جدا کند. اما خود او آگاه است که نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

🔴 در ماه‌های آینده ایران و اروپا آزمون سختی خواهند داشت. ایران در منطقه موفقیت‌های زیادی داشته و تعیین‌کننده بسیاری از موارد بوده است. ما شاهدیم که در دو سال اخیر ایران، عراق را از حضور داعش نجات داد.

🔴 مسائل اقتصادی که در ایران وجود دارد ابرچالشی برای دولت است و این در حالی است که دولت برای بستن بودجه امسال 40هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد. حل این موضوع با شجاعت دولت انجام می‌پذیرد. با این حال، شرایط برای نتیجه‌های مهم فراهم نیست.

🔴 نباید اجازه دهیم اکنون که مردم به اصلاحات اعتماد کرده‌اند امید در جبهه اصلاحات از بین برود. با همه انتقاداتی که به دولت، نمایندگان فراکسیون امید، اعضای شورای شهر و شهرداری داریم باید مردم را به آینده عمومی کشور، نظام و اصلاحات امیدوار نگه داریم.

🔴 ما حزبی بودیم که در سال های اخیر در ایجاد وحدت جبهه اصلاحات سعی کردیم نقش مثبتی ایفا کنیم. این نقش مثبت همچنان باید ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا