خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چرا پوتین موبایل ندارد؟

ولادیمیر پوتین، رئیس‌ جمهوری روسیه یک بار دیگر با افتخار اعلام کرد تلفن هوشمند ندارد وبه دلایل بسیار از این فناوری قرن بیستم بهره نمی‌برد.
به گزارش سیتنا به نقل از یورونیوز، ماجرا از این قرار بود که وقتی میخائیل کوالچوک عضو شورای علم و آموزش روسیه درباره مصرف انرژی در این کشور سخن می گفت، انرژی لازم برای به جوش آوردن یک ظرف آب را با انرژی فرستادن پیام صوتی با یک گوشی هوشمند مقایسه کرد و گفت تقریبا تمامی اهالی روسیه یکی از این گوشی‌ها دارند، اما ولادیمیر پوتین سر رشته صحبت را به دست گرفت و گفت: «آقای کووالچوک شما گفتید همه در روسیه تلفن هوشمند دارند اما من که ندارم و می دانم که شما هم ندارید».
یکی از نشریات عامه پسند روسیه هم نوشته است که اگر پوتین نیاز فوری به تلفن داشته باشد به سادگی موبایل یکی از کارکنانش را قرض می‌گیرد و بعد از تماس آن را بر می‌گرداند.
ولادیمیر پوتین که پیش از ورودش به فعالیت سیاسی سال‌ها به عنوان مأمور اطلاعات خدمت کرده است. سال ۲۰۱۰ میلادی هم گفته بود که اگر تلفن همراه می‌داشت تلفنش یکسره در حال زنگ زدن می‌بود.
پوتین در کل به رسانه های دیجیتال بدبین است و آنها را نوعی ابزار جاسوسی آمریکا می‌داند. او روزانه فقط چکیده‌ای رسمی از مطالب مهم شبکه‌های اجتماعی، نظیر توییت‌های دونالد ترامپ را می‌خواند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا