خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زیدان: بازی دیوانه‌واری بود

سرمربی رئال مادرید از برد پرگل برابر رئال بتیس به عنوان دیوانه وار یاد کرد که البته با برتری تیمش به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید در آخرین بازی یکشنبه از هفته بیست و چهارم لالیگا برابر رئال بتیس قرار گرفت و پنج بر سه پیروز شد. به این ترتیب رئال مادرید جایگاه خود در رده چهارم جدول رده بندی را حفظ کرد.

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید بعد از این دیدار گفت: بازی دیوانه واری بود ولی من آن را دوست داشتم. بتیس در فرم بسیار خوبی قرار داشت و واقعا بازی زیبا و خوبی به نمایش گذاشت.  می‌دانستیم که بازی بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت. بازی جذاب بود و دو تیم عملکرد خوبی از خود نشان دادند. باید بگویم که ما عملکرد بهتری از خود نشان دادیم و با شایستگی توانستیم به پیروزی برسیم. برای من مهم بود که تیمم ۵ گل تاوانست در این دیدار به ثمر برساند. مهم نیست که ۳ گل دریافت کردیم.

آسنسیو و لوکاس در این دیدار عملکرد خوبی برای رئال مادرید داشتند. آنسیو ستاره جوان اسپانیایی دو بار برای تیمش به گلزنی پرداخت تا سهم عمده ای در این برد داشته باشد.

سرمربی رئال مادرید در پایان با تمجید از ستاره تیم خود گفت: آسنسیو و لوکاس هر دو بازیکنانی هستند که شایسته بهترین ها هستند و خوشحالم که در این دیدار هر دو به میدان رفتند و عملکرد خوبی نیز نشان دادند. امیدوارم در بازیهای بعدی نیز این دو بازیکن را در کنار هم ببینیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا