خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارش خبرنگار انصاف نیوز از درگیری گلستان هفتم

در خیابان گلستان هفتم در منطقه‌ی پاسداران در تهران، درگیری نسبتا شدیدی وجود دارد و پلیس اعلام کرده که سه نیروی آن در این درگیری توسط اتوبوس دروایش گنابادی کشته شده‌اند.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز که از ساعت ۹ تا ساعت ۱۰ شب در حوالی خیابان گلستان هفتم پاسداران حضور داشت‌، در خیابان هفتم پاسداران تقاطع خیابان پایدارفرد درگیری شدیدی بین دراویش گنابادی و نیروهای یگان ویژه وجود دارد. آتش بزرگی با شعله‌هایی به ارتفاع حدود ۲.۵ متر در این تقاطع می‌سوخت.

عده ای از کسبه‌ی خیابان پایدارفرد مغازه های خود را کاملا بسته بودند عده‎‌ای دیگر هم در داخل مغازه‎‌های خود بودند اما خرید و فروش انجام نمی‌شود. مردم عادی هم که می‌خواستند از خیابان پایدارفرد عبور کنند با دیدن این صحنه دچار وحشت شده و معمولاً پا به فرار می‌گذاشتند. این درحالیست که در خیابان پاسداران حدود ۲۰۰ نیروی یگان ویژه به صورت آماده باش حضور دارند.

همچنین تقاطع خیابان هفتم حدود ۱۰۰ نیروی لباس شخصی همراه با سلاح سرد مانند باتوم و چوب دستی حاضرند.

خیابان‌های ششم، هفتم و هشتم پاسداران توسط نیروهای پلیس مسدود شده و هیچ ماشینی و موتوری امکان تردد در آنها را ندارد، حتی ساکنین خیابان‎‌ها. آثار درگیری و خورده شیشه در خیابان پاسداران وجود دارد. پمپ بنزین پاسداران نیز به دلیل شلوغی‌ها تعطیل شده و تعدادی نیروی یگان ویژه در آنها آماده باش‌اند.

جزییاتی از درگیری امروز در خیابان پاسداران

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. (همچنین تقاطع خیابان هفتم حدود ۱۰۰ نیروی لباس شخصی همراه با سلاح سرد مانند باتوم و چوب دستی حاضرند.) این گروه در کجای قانون اساسی قرار دارند. گفتگو را کی یاد میگیریم ؟چوب دستی و چماق چرا؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا