خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت انصاف | واکنش‌ها به برکناری رضا رحمانی

بخشی از واکنش‌های توییتری به برکناری رضا رحمانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

علی قلهکی: ‏حسن روحانی وزیر صمت را عزل کرد.
پی نوشت: بنظرم این برکناری بیش از آنکه به‌خاطر افزایش تصنعی قیمت خودرو باشد که البته آن هم شکسته شد، از باب رای نیاوردن تشکیل وزارت بازرگانی بود!
جالب‌تر آنکه این عزل در روزی اتفاق می‌افتد که رئیسی در دیدار با رحمانی، او را وزیر پرتلاش خوانده بود!

مریم جمشیدی: ‏-آقای روحانی 19اردیبهشت 99به وزیر صمت دستور رسیدگی فوری به ‎#افزایش_قیمت ‎#خودرو را داد چرا که «افزایش‌قیمت به این شکل،خلاف مصوبه ستاد اقتصادی دولت بوده و قابل قبول نیست»
اردیبهشت98:آقای ‎#جهانگیری از انتصاب‌های آقای رحمانی انتقاد کردوگفت:”وقت بگذارید و مدیران مناسب منصوب کنید”
‏_ امروز رئیس جمهور بدون آنکه نگران لب مرز قرارگرفتن کابینه‌اش برای رای اعتماد شود؛ وزیرش را طبق قانون برکنار کرد چون جلوی ضرر را از هر کجا بگیری،منفعت است
برکناری آقای رحمانی برغم زحماتی که در این مدت کشیدند،هرچه باشد، قطعا “برکناری سنگالی”‌نبود؛بلکه برکناری “دیرهنگام” هم بود

سیدنظام‌الدین موسوی: ‏وزیر برکنار شده وزارت صمت کار مهمی برای سروسامان دادن به بازار آشفته خودرو نکرد. نمیدانم وعده هایش در این باره هم چقدر عملی میشد.
اما یک چیز روشن است: تا وزیر جدید صمت استقرار یابد حداقل ۳ماه زمان میبرد. و این یعنی هدیه کردن ۳ماه، فرصت شیرین به مافیای خودرو.
علی برکت الله!

رضا کدخدازاده: ‏یکی از وزارت‌های فاجعه‌آمیز در تاریخ ایران ‎#وزارت_صمت ِ ‎#رضا_رحمانی است. از انتصابش گرفته تا عملکرد وحشتناک صنعت، معدن و تجارت کشور در دوران زمامداری او و حالا هم که برکناری عجیبش. همۀ اینها، تنها و تنها یک دلیل دارد و آن هم وزیر شدنِ ‎#رحمانی، بر اساس روش و منش ‎#قبیله_گرایی!

مهدی رهبر: ‏يك نكته خطرناك كه در مورد بركناري ‎#وزير_صمت وجود داره، اين هست كه رضا رحماني در نامه اش مدعي شده محمود واعظي ازش خواسته با لابي با “نمايندگان خصوصا آذري” بدنبال تصويب تفكيك وزارت بازرگاني از صنعت باشه؛ اگر درست باشه …

مهدی شیروانی: ‏در پس همه اتفاقات تلخی که این چند روز پیش اومد، امروز یه اتفاق بسیار عجیب افتاد و اونم برکناری ‎#رحمانی از سمت وزیر صمت بود.
چه اتفاقاتی داره رخ میده؟ در سال جهش تولید، وزیر صنعت، معدن و تجارت برکنار میشه ، علی رغم تلاش دولتی ها، وزارت بازرگانی رای نمیاره و…

احسان خورشیدی: ‏برکناری وزیر صنعت و نامه منتشر شده از ایشان نشان میدهد بیش از آنکه علم و تخصص و کارآمدی افراد دلیل انتصاب ها باشد نگاه قومیتی و منافع مشترک قبیله ای توسط عده ای سودجو (که خود عامل اختلاف بین اقوام ایران است) ارجحیت و برتری صد درصد دارد.

عزیزالله دریجانی: ‏۳۰ خرداد سال گذشته با حکم رضا رحمانی، وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت، حسین مدرس خیابانی به عنوان قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی انتخاب شد. اما امروز این ورق برگشت و با برکناری رحمانی، مدرس خیابانی به عنوان سرپرست این وزارتخانه انتخاب شد.

حسن رحمانی: ‏‎#رحمانی وزیر سابق ‎#صمت عملکردش رو قابل‌ قبول دانسته‌اند،دقیقا کدوم عملکرد ایشون قابل دفاع هست؟ رشد منفی اقتصادی؟دخالت در سازوکار بورس کالا؟ صنعت خودروسازی؟دقیقا از چه عملکردی صحبت می‌کنه؟
اصلا کاری به دلیل برکناری ندارم ولی باور بفرمایید که این آقا از ابتدا در اندازه‌ وزارت نبود

رضا خیری: ‏نالایق ترین وزیر روحانی برکنار شد
اگر قرار باشه برای برکناری وزیر صمت به روحانی تبریک گفت برای نصبش باید محاکمه اش کرد
رحمانی بالیسانس رانتی حقوق از دانشگاه درجه 3 اندازه گنجشک از اقتصاد و صنعت و معدن وبازرگانی سر در نمی آورد

بهرام گل‌زاده: ‏‎#پراید_90_میلیونی کار دست رحمانی وزیر صمت داد. با دستور رییس جمهور، وزیر صنعت برکنار و مدرس خیابانی از معاونان این وزارتخانه، به عنوان سرپرست منصوب شد.
پ.ن: امیدواریم این برکناری نتیجه عکس نداشته باشه و …. یعنی قیمت خودرو متعادل می شه؟

بابک شیبانی: ‏‎#پراید_90_میلیونی کار دست رحمانی وزیر صمت داد. با دستور رییس جمهور، وزیر صنعت برکنار و مدرس خیابانی از معاونان این وزارتخانه، به عنوان سرپرست منصوب شد.
پ.ن: امیدواریم این برکناری نتیجه عکس نداشته باشه و …. یعنی قیمت خودرو متعادل می شه؟

امین نیکدل: ‏شنیده ها/ دلیل برکناری وزیر صنعت دیدار امروز رحمانی با رییس قوه قضاییه جهت کنترل بازار خودرو بود
پشت پرده این برکناری شخص واعظی است

کیوان: ‏بهترین عملکرد روحانی در این چند سال برکناری رحمانی بوده به هر دلیلی که بوده باش

علی‌اصغر شفیعیان: ‏برکناری رضا رحمانی از وزارت صمت به اصولگرایان فشار آورده. چرا؟
لابد ادبیات نامه‌ی ایشان را دیده‌اید. این آقا همان اول باید برکنار می‌شد. همان روزهای اول برای پاچه‌خواری، داماد شنگول رییس جمهور را به معاونت خود منصوب کرد که البته با تودهنی روحانی مواجه شد و دو روزه پس گرفت

احمد امیرآبادی فراهانی: ‏مردم عزیز بدانند آقای روحانی به خاطر مشکلات شما و یا ‎#قیمت_خودرو آقای ‎#رحمانی_وزیرصنعت رابرکنار نکرد.
چهارشنبه به رحمانی ابلاغ شد اگر مجلس به ‎#وزارت_بازرگانی (بخوانید وزارت واردات و رانت خواری)رای ندهد باید استعفا دهید وزیر هم استعفارا نپذیرفته وبرکنار شد.
‎#علی_برکت_الله

محمدجواد آخوندی: ‏یکی از معدود خوشحالیام از مدیریت تو‌ این مملکت لحظاتی پیش بر باد رفت…
تا چنددقیقه پیش فکر میکردم برکناری ‎#رحمانی بخاطر موضوعات پراید،دلار و… بوده…
اینکه ‎#رحمانی در سطح وزارت بود یا خیر هیچ اما واقعا رئیس دفتر بابد تعیین تکلیف کنه آقای ‎#رئیس_جمهور ؟!

سجاد عابدی: ‏از اقدامات قابل تحسین روحانی برکناری سریع وزیرصمت
ای کاش با برخی دیگر وزرا هم همینگونه رفتار کند
وزیری که کاردان نیست باید عزل شود مثل ‎#رحمانی_فضلی

تقی دژاکام: ‏چی تو این تفکیک وزارت بازرگانی ازصمت این‌قدر برای روحانی مهم بوده ک ناتوانی رحمانی در«راضی کردن! مجلس»به تفکیک،این برکناری خشن رو درپی داشت؟

سیدمحمدرضا اصنافی: ‏از بین کارهایی که احمدی‌نژاد را به خاطرش مسخره میکردند فقط همین برکناری سنگالی را مرتکب نشده بود که اونم شد

محمود اشرفی: ‏به نظرم برکناری ‎#رحمانی به خاطر درهم ریختگی وضعیت ‎#صمت باید زودتر برکنار میشد تا سعی نکنه این آخری خودش رو قهرمان نشون بده برا همکاری با دولت های بعدی!!!!

محمدرضا باقری: ‏رحمانی وزیر برکنارشده سمت با انتشار نامه اش به روحانی و نشان دادن دلیل واقعی برکناری اش که لابی نکردن با نمایندگان در جهت تشکیل وزارت بازرگانی بود، نگذاشت روغن ریخته نذر امامزاده بشود.

مامان امیرمحمد: ‏پشت پرده برکناری وزیر صنعت؟
وزیر صنعت هشدار ۲۴ ساعته به خودروسازها داد تا قیمتها شکسته شوند، رییس قوه قضاییه از وزیر صنعت تشکر کرد که در حال همکاری برای کاهش قیمتهاست و ساعتی بعد رحمانی برکنار شد…!!!؟؟؟؟

آرما: ‏واعظی گفته برکناری وزیر صنعت نه به علت لابی نکردن وزیر با نماینده‌ها، بلکه به این علت بوده که نزدیکان ایشون مخالف لایحه دولت برای تشکیل وزارت بازگانی بودن
خداروشکر بااین اعتراف واعظی مشخص شد دلیل برکناری رحمانی به پراید وقیمتها ربط نداشته؛ جنگ پدرخوانده دولت(واعظی) با وزرا بوده!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا