خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام تسلیت ابوالفضل فاتح به میرحسین و رهنورد

ابوالفضل فاتح سخنگوی ستاد میرحسین موسوی در سال ۸۸ در پیامی  درگذشت احترام السادات نواب صفوی، مادر زهرا رهنورد را به او و همسرش میرحسین تسلیت گفت.

به گزارش انصاف نیوز، متن این پیام در پی می‌آید:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت خانم احترام السادات نواب  موجب تاثر و تالم عمیق شد. درگذشت این بانوی جلیل القدر که مقارن با ایام شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) صورت گرفت را به  اندیشمند گرانمایه خانم زهرا رهنورد و نخست وزیر حضرت امام آقای مهندس میر حسین موسوی تسلیت عرض می کنم.

قطعا برای آن بانوی درگذشته  که شهرت به پرهیزکاری و نیکنامی داشت، دوری از فرزند و محدودیت دیدار ایشان در این سالهای سخت،  رنجی مضاعف و عمیق به همراه داشته است و محدودیت های فعلی نیز، رنجی کاهنده برای بازماندگان ایشان است. امید است بر مبنای حق و انصاف در ایام برگزاری مراسم ترحیم، تسهیلات مناسب برای حضور خانم رهنورد و آقای مهندس موسوی در برنامه های ذیربط فراهم شود و همین امر ان شاء الله متصل به رفع فوری و کامل حصر غیر قانونی این دو شخصیت وفادار و مظلوم انقلاب شود، که مصلحت ملک و ملت در آن است.

به سهم خود این مصیبت تلخ را به خاندان  ایشان به ویژه خانم دکتر زهرا رهنورد و آقای مهندس میر حسین موسوی تسلیت گفته و از خداوند منان برای آن درگذشته علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

ابوالفضل فاتح1،  اسفند 1396

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. هم توهین به نظام است و هم تبلیغ علیه نظام و توطئه و تبانی علیه امنیت داخلی و خارجی نظام …!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا