خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیحات پزشکیان درباره‌ی دخترش

«مسعود پزشکیان»، نایب رییس مجلس درباره کار دخترش در پتروشیمی جم توضیحاتی را مطرح کرد که علیرغم بیان این توضیحات، پورابراهیمی نماینده کرمان گفت که ما به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه)، محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان به عنوان آخرین متقاضی استیضاح از وزیر به بیان دلایل خود پرداخت که در بخش آخر صحبت‌هایش خطاب به پزشکیان نماینده تبریز که از عملکرد وزیر دفاع کرده بود، گفت: آقای پزشکیان باید به این سوال جواب دهد که زهرا پزشکیان مسئول فاینانس پتروشیمی چه نسبتی با او دارد.

این صحبت‌های پورابراهیمی باعث شد که پزشکیان بر اساس ماده ۷۹ آیین‌نامه تذکر آیین‌نامه‌ای را مطرح کند.

وی در توضیح تذکرش، گفت: این صحبت‌ها نشانه بی‌اخلاقی و عدم تعهد است. ببینید این حرف‌ها چقدر غلط و دروغ می‌باشد.

پزشکیان ادامه داد: دختر من در پتروشیمی جم کار می‌کند، لیسانس ندارد بلکه دارای تحصیلات فوق لیسانس است. او مسئول نیست بلکه پروژه‌ای را گرفته است. در فضای مجازی گفتند که دختر من ۱۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرد که باز هم درست نیست، او چهار میلیون تومان حقوق می‌گیرد.

او افزود: دختر من فوق لیسانس شیمی از دانشگاه شریف دارد که قبل از آنکه آقایان سر کار آیند در پتروشیمی کار می‌کرد. آیا این به آن معناست که من رانت‌خوار هستم؟ اگر قرار باشد ما هم مثل آقای پورابراهیمی حرف بزنیم، می‌خواهید بگوییم که بچه‌های آنها و دار و دسته‌شان در این سیستم بیشتر درگیر هستند یا بچه‌های من؟ این حرف‌ها را که می‌زنند چه معنایی دارد.

نایب رییس مجلس خطاب به لاریجانی گفت: آقای لاریجانی این حرف‌ها انصاف نیست که از پشت تریبون زده می‌شود.

لاریجانی در واکنش اظهار کرد: حرف آقای پزشکیان درست است. نباید از پشت تریبون اسمی برده شود.

به گزارش ایسنا، در این هنگام پورابراهیمی با فریادهایی خواستار بیان تذکر با استناد به ماده ۷۹ را داشت که لاریجانی در واکنش، گفت: آقای پورابراهیمی شما صحبت کردید و آقای پزشکیان هم جواب داد، دیگر دلیلی برای تشکر وجود ندارد.

با اصرارهای پورابراهیمی، لاریجانی اجازه تذکر را داد و او گفت: از آقای پزشکیان تشکر می‌کنم که خودشان این موضوع را تایید کردند. آقای وزیر بهانه‌هایی داشتند در این باره که تعدادی از نمایندگان هیات مدیره معرفی کرده و یا اقداماتی را انجام داده‌اند.

پورابراهیمی افزود: ما برای آنکه یک بار باب قضیه بسته شود درباره ادعای آقای وزیر و یا صحبت‌های آقای پزشکیان به هیات نظارت شکایت می‌کنیم، البته متاسفانه خودشان هم رییس هیات هستند.

وی افزود: باید این موضوع اثبات شود وگرنه باید در صحن علنی از نمایندگان و مردم عذرخواهی شود،‌ هر کسی که ادعایی مطرح می‌کند باید پاسخگو باشد. ما ادعا کردیم و آقای پزشکیان هم تایید کرد.

رییس مجلس در پایان این تذکرات، گفت: آقای پورابراهیمی نباید نامی را مطرح می‌کرد، آقای پزشکیان هم دفاع کرد، بحث را تمام کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خودشان اين موضوع را تأييد كردند ؟!
    نخير قربان ! جنابعاالى در هر دو مورد پاسخ را بنفع خودتان شنيده ايد ! هم پاسخ نماينده تبريز را ! كه چند بار رندانه از ايشان تشكر كرديد ! و هم سخنان وزير معزول را ! كه در فراز پايانى عليه جنابعالى عدد و رقم دادند و مدرك رو كردند !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا