خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نعمت زاده: مصوبه شورای رقابت لازم الاجراست

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تصمیم شورای رقابت درباره قیمت‌های جدید خودرو به وزارت صنعت ارتباطی ندارد، گفت: متولی عرضه سبد کالا وزارت کار است.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از مهر، محمدرضا نعمت‌ زاده در حاشیه بیست و چهارمین همایش پولی و ارزی در جمع خبرنگاران گفت: براساس تصمیم دولت عرضه سبد کالا از این به بعد توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص قیمت‌‌های اعلام شده توسط شورای رقابت برای قیمت خودرو اظهارداشت: این موضوع به ما ارتباطی ندارد و شورای رقابت این مصوبه را داشته و صنایع هم باید طبق آن عمل کنند و مذاکره یا هماهنگی با ما در این زمینه انجام نشده است.

نعمت زاده با بیان اینکه خودروسازان آزاد هستند و می‌توانند اعتراض کنند، گفت: خودروسازان هم مانند بقیه واحدهای تولیدی حق اظهارنظر و یا اعتراض دارند.

نعمت‌زاده در این باره که وضعیت تولید در سایر بخش‌ها به غیر از خودروسازی بهبود داشته است؟ بیان داشت: در اغلب بخش‌های تولید میزان تولیدات افزایش یافته و باید تلاش کرد روند تسریع یابد و هدف ما کاهش رکود و ایجاد رونق اقتصادی است و در این زمینه سیستم بانکی باید به کمک بیاید.

وی تصریح کرد: این مشکلات مربوط به سال های گذشته است که تا امروز ادامه پیدا کرده و باید با تلاش همه جانبه به رفع آن بکوشیم. وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این سؤال که چه شواهدی برای کاهش رکود وجود دارد گفت: از ابتدای امسال در اغلب بخش‌ها افزایش تولید داریم و همین نشان می‌دهد میزان رکود کمتر شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا