خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یاسمن فرمانی: اولین زوج لژیونر فوتبال ایران هستیم

ایسنا نوشت: بانوی فوتبالیست ایران در مورد عقد قرداد با باشگاه شارلوا بلژیک می‌گوید به همراه علی‌قلی زاده می‌توانند نماینده‌های خوبی برای فوتبال زنان و مردان ایران در لیگ بلژیک باشند.

یاسمن فرمانی، فوتبالیست ایرانی و بازیکن سابق ملوان بندرانزلی به تازگی با تیم بانوان شارلوا بلژیک‌ قرارداد بسته است.

علی قلی زاده، همسر فرمانی هم در تیم مردان این باشگاه بازی می‌کند و این دو بازیکن، اولین زوج فوتبالی ایران هستند که در یک تیم کار می‌کنند.

فرمانی در مورد عقد قرداد با شارلوا گفت: وقتی به بلژیک آمدم، می‌دانستند که فوتبالیست هستم و همین باعث شد تا زمانی که شارلوا تصمیم به تیمداری در سوپرلیگ زنان این کشور گرفت، رزومه من را از فدراسیون فوتبال ایران درخواست کند.

او افزود: این تیم تمام قهرمانی‌هایی که در تیم ملی و باشگاهی داشتم را گرفت و از فدراسیون برایم ITC صادر شد، در نتیجه از یک ماه و نیم پیش در تمرینات شارلوا حضور پیدا کردم. مربی تیم هم از سبک بازی من خوشش آمد و خواستار عقد قرارداد شد.

این بازیکن‌ در ادامه بیان کرد: خیلی تلاش کردیم که با حجاب در این تیم بازی کنم چون محدودیت‌هایی وجود دارد اما خوشبختانه این اتفاق افتاد و از این بابت خوشحال هستم.

فرمانی با بیان این که بازی در تیمی اروپایی افتخار بزرگی است، افزود: ما اولین زوج فوتبالی و لژیونر در تاریخ فوتبال ایران هستیم که این برایمان افتخار بزرگی است، حس خیلی خوبی دارد و می‌توانیم نماینده‌های خوبی برای فوتبال زنان و مردان ایران در لیگ بلژیک باشیم. خوشحال هستیم که این افتخار نصیب ما شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا