خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«دم خروس» میت ترکیه در آمدنیوز

«پیمان عارف»، یک ایرانی مقیم اروپا، در یادداشتی تلگرامی با عنوان «وقتی دم خروس ترک‌ها در فیک نیوز بیرون می‌زند!»، به ارتباط آمدنیوز با سیستم امنیتی ترکیه (میت) پرداخت.

به گزارش انصاف نیوز، متن یادداشت عارف در پی می‌آید:

چندی پیش شورای همکاران کانال آمدنیوز که احتمالا مرکب است از پسر زم، سام محمودی و یکی دو پناهنده قلابی دیگر، طی نامه‌ای سرشار از لجن پراکنی و دروغ گویی با ادبیاتی که حاکی از «بزرگ شدن‌شان در لوله بخاری» به ادعای خودشان بود؛ از من خواستند برای ادعای وابستگی‌شان به سرویس جاسوسی اردوغان سندی ارائه دهم!

همچنین در ادامه به عنوان قرینه‌ای برای عدم وابستگی‌شان به سرویس اردوغان به حمایت خود از «غائله استقلال کردستان» اشاره کردند!

حال می‌خواهم به اسنادی که حماقت و کندذهنی خودشان هر روز بیشتر و بیشتر در اختیارمان می‌گذارد اشاره کنم:

1 – هر دانشجوی کارشناسی علوم سیاسی نیز که درس روانشناسی سیاسی را به عنوان واحد اختیاری گذرانده باشد با سرفصل «آدرس غلط» آشنایی دارد و می‌داند وقتی قرار است مرکز فرماندهی پنهان بماند کارگزاری که 90 درصد حسب فرامین آن مرکز عمل کرده می‌تواند 10 درصد هم در چارچوب راهبرد آدرس غلط علیه آن رفتار کند.

هر چند خوشبختانه کند ذهنی جاسوس خرافاتی این امکان را از او سلب می‌کند و دم خروس مرکز فرماندهی را آشکار؛ وقتی در میانه‌ی استناد به حمایت خود از رفراندوم کردستان، همان رفراندوم را «غائله» قلمداد می‌کند و از ترکیب «غائله کردستان» برای آن بهره می‌گیرد.

در فرهنگ عمید در معنای «غائله» می‌خوانیم:

(اسم) [عربی: غائلَة، جمع: غوائل] ‹غایله› ۱. شر و فساد. ۲. مهلکه؛ آشوب. ۳. [قدیمی] سختی و گزند.

2 – حال برسیم به درخواست سند:

در آغاز بکار کانال «صدای مردم» پس از توقیف کانال «آمدنیوز» از سوی تلگرام به دلیل ترویج خشونت، حتما خاطر دوستان هست که به هنگام ایجاد کانال جدید نام آن توسط creator اولیه نه sedaie mardom که صورت عادی پینگلیش نویسی آن بود بلکه بصورت merdom (مِردم) نوشته شده بود که قطعا برای هر فرد با حداقل آشنایی به ترکی استانبولی بدیهی بود که این نگارش توسط یک ترک (استانبولی) زبان صورت گرفته که با توجه به حذف نوشتاری فتحه در ترکی استانبولی، فتحه نیز با E نوشته می‌شود!

اما دم خروس جدید به طرز عجیبی آشکار و به نحو مضحکی حکایت از کند ذهنی «جاسوس خرافاتی» دارد!

او برای تبلیغ صفحه‌ی اینستاگرام فیک نیوزش، آمار بازدید و مکان‌های بازدید آن را منتشر کرده است.

به مکان‌های بازدید دقت کنید:

تهران به ترکی استانبولی تاهران نوشته شده

اصفهان نیز ایسفاهان

اما مشهد دیگر حجت را تمام می‌کند وقتی می‌بینیم با Ş (شین) ترکی و بصورت Meşhed نوشته شده است!

حجت از این بالاتر می‌خواهید؟!

حال جاسوس خرافاتی هر چقدر دلش می‌خواهد می‌تواند به نگارنده دشنام دهد. اصلا او حتی می‌تواند ادعا کند «پ.ع» با کمک اجنه و جادوگران این چیزها را علیه من می‌نویسد!

ایرادی ندارد؛ ما به او بیشتر و بیشتر خواهیم خندید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا