خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عصبانیت کیهان از شل شدن حصر

روزنامه‌ی اصولگرای «کیهان» که در دوران دولت مورد حمایت آن، میرحسین موسوی و مهدی کروبی حصر شدند، از شل شدن شرایط حصر و احتمال داده شده برای رفع حصر کامل تا شب عید، عصبانی شد.

به گزارش انصاف نیوز، این روزنامه در متنی با تیتر «تکذیب دروغپردازی درباره رفع حصر سران فتنه»، نوشت:

«عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌ خارجی مجلس، ادعای رفع حصر سران فتنه را رد کرد. علیرضا رحیمی عضو فراکسیون امید درباره شایعات منتشره از قول برخی نمایندگان درباره رفع حصر سران فتنه تا عید در کانال تلگرامی خود نوشت: اخیراً برخی نمایندگان پرتلاش و با انگیزه و دلسوز مجلس از رفع حصر در نوروز سخن گفته‌اند. استناد سخن این عزیزان، استنباط و برداشت شخصی‌شان از مجموعه قرائن و مذاکرات انجام شده و بعضاً نیز وعده‌های کلی و اجمالی که در بیان خصوصی برخی مسئولان امنیتی وجود داشته بوده است. وی تصریح کرد: هیچ مسئول امنیتی یا قضایی تصمیم یا وعده‌ای را در خصوص رفع حصر بیان نکرده و اگر عزم و اراده جدی در این خصوص وجود داشته باشد اعلام آن به‌طور مستقیم از مسئولان ذیربط انتظار است. روشن است که نمی‌توان به حواله کرد وعده‌های تکراری و بی‌عمل برخی مسئولان [دولتی] در مذاکرات خصوصی وعده قطعی رفع حصر را منتقل کرد».

در بخش انتهایی متن کیهان، نوشته شده است:

«یادآور می‌شود اخیراً غلامرضا حیدری و میرزائی نیکو اقدام به جعل خبر و شایعه‌پراکنی درباره رفع حصر سران فتنه تا نوروز کرده بودند. این در حالی است که عذرخواهی از مردم و نظام به خاطر شورش علیه جمهوریت و اسلامیت، حداقل انتظار از سران فتنه است و البته مجازات قانونی آنها به خاطر تحریک به آشوب و تهدید امنیت ملی، موضوع جداگانه‌ای است».

موضع گیری روزنامه‌ی کیهان در حالی است که شرایط حصر میرحسین و کروبی در ماه‌های اخیر تغییراتی کرده است و احتمال ادامه‌‎ی روند شل شدن حصر می‌رود.

میرحسین موسوی و مهدی کروبی از بهمن ماه سال 89 در حصر خانگی به سر می‌برند اما از چند ماه پیش شرایط برای دیدارهای خانوادگی و برخی دیدارهای کنترل شده برای کروبی فراهم شده است. شرایط دیدار فرزندان میرحسین موسوی نیز بر خلاف گذشته که تنها هفته‌ای یک بار بود، افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آقای شریعتمداری هر جا هم حرفی برای گفتن نداره از مردم خرج میکنه و این در حالیه که بارها گفتن که اصلا نظر مردم تو هیچ موردی مهم نیست
    منفور ترین روزنامه ایران…

    1. منفور چرا جناب فرهاد، اتفاقا اين روزنامه براي ما که بسيار کارآمد است، جنسش بنابه سفارش حسين آقا، اعلا و بهمين دليل هم خودمان و هم در و ديوار و شيشه هاي همه جاي منزلمان (آشپزخانه و سرويس ها و…) هميشه تميز و برق انداخته است.

  2. آقای حسین شریعتمداری
    میشود بیش از این مته به خشخاش نگذاری بیشتر مردم ایران خسته شدند نمیدانم که به چی اعتقاد داری ولی حتم بدان آقای موسوی فرد متدین و خدا شناس و وطن پرست هست اگر جانش برود نمی گذارد کشور و اسلام برود . اگر علاقه ایشان به اسلام و کشور کمتر اعتقاد شما نباشد بیشتر هم هست تاریخ گواهی خواهد داد که حق با چه کسی بوده عزیز من منادی صلح و سازش باش نه هیزم بیار آتش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا