خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای وزیر کشور! این لکه را پاک کنید

مدیرکل سیاسی استانداری قم که یک هفته از انتصابش می گذرد در گفتگو با فارس، به مواضعی کاملا مشابه کاسبین فتنه پرداخت و دامن وزارت کشور روحانی را به وضوح لکه دار کرده؛ اتفاقی که رسیدگی فوری دولت را می طلبد.

به گزارش انصاف نیوز، این اتفاق کمتر از یک هفته پس از تاکید رییس جمهور بر برکناری عناصر ناهماهنگ با دولت در زیر مجموعه های وزارت مهم کشور می افتد؛ آن هم در سطح مدیر کل سیاسی استانداری قم که با توجه به سابقه ی سیاسی وی کاملا قابل پیش بینی بود.
محمدحسن ذاکری، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه است و در استان قم نیز قائم مقامی این حزب راستگرا را بر عهده دارد؛ البته مواضع وی از میانگین اعضای این حزب نیز تندتر به نظر می رسد و بسیار شبیه به اعضای جبهه ی پایداری است.
وی که احتمالا به دلیل شعار غیرجناحی بودن دولت یازدهم از میان راست گرایان به مدیر کلی سیاسی استانداری قم رسیده، روز چهارشنبه در گفتگویی با خبرگزاری فارس، با تیتر «لکه ننگ فتنه از دامن فتنه‌گران پاک‌شدنی نیست / باید «مُرّ» قانون در مورد سران فتنه اعمال شود»، گفته است: «برخی‌ها احساس می‌کنند که روزنه‌ای برایشان باز شده و می‌خواهند به عرصه سیاسی و اجتماعی برگردند».
این مقام فعلا دولتی بر خلاف مواضع صریح دکتر روحانی و خواست هواداران و حامیان دولت، در موضعی مشابه دلواپسان گفته است: «اگر چه نظام به دلیل رأفت خود تصمیم گرفت سران فتنه را در حصر قرار دهد اما خواست مردم حزب‌اللهی و انقلابی محاکمه عادلانه آنان است و به تعبیر دیگر باید مُرّ قانون در مورد آنان اجرا شود».
به نظر می رسد وزیر کشور بهتر است که در تبعیت از دستور صریح اخیر رییس جمهور، سریعا این مسوول وزارتخانه ی خود را عزل کند و در صورت مقاومت وزارت کشور، دکتر روحانی وارد شده و اجازه ی لکه دار ماندن دامن دولت خود را ندهد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا