خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درد یعنی او وزیر آموزش و پرورش بود!

احسان محمدی در عصر ایران نوشت: «برنامه 90 یک بار دیگر جور برنامه های سیاسی بی رمق تلویزیون را برای وزن کشی توانمندی های برخی از مسئولان به دوش کشید. شبی که باز نشان داد چرا دوران محمود احمدی نژاد تا این اندازه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران غیرقابل دفاع است و آنها که حامی سینه چاکش بودند حالا طلبکار هم شده اند!

عادل فردوسی پور در یک آیتم به سقوط تیم پاس همدان به دسته سوم پرداخت. حسین فرکی به عنوان یک پیشکسوت تیم پاس با لحنی آرام به نقد کسانی پرداخت که در دوران احمدی نژاد این تیم را به استان همدان هبه کرد و دقایقی بعد حمیدرضا حاجی بابایی نماینده سابق مردم همدان در مجلس شورای اسلامی روی خط آمد و یاد و خاطره احمدی نژاد را یکبار دیگر زنده کرد!

او به جای پذیرش نقش خود در این خطای آشکار مدیریتی به دفاع از عملکردش در انتقال پاس از تهران به همدان پرداخت و هنگامی که فردوسی پور نامه ای را نشان داد که در آن حاجی بابایی از احمدی نژاد برای همدان تیم خواسته بود، او برافروخت و با عصبانیت به این مجری تلویزیون حمله کرد و گفت تو سیاسی کاری می کنی و چرا نامه من را نشان دادی؟ و نامه من چه ربطی به پاس دارد و اصلاً درخواست من برای تیم خواستن چه ربطی به شما دارد و …

او برای دقایقی طولانی به فرافکنی پرداخت و حتی پشت مردم همدان پنهان شد و گفت فردوسی پور به آنها توهین کرده است! کار را به جایی رساند که عادل از طرف همه کسانی که با انتقال پاس به همدان این تیم را به نابودی کشاندند عذرخواهی کرد!

اما نکته دردناک این نیست که یک نماینده اصولگرای مجلس کوشیده است از راه های غیرفوتبالی تیم به استانش هدیه کند، بلکه موضوعی که به شدت آزاردهنده است اینجاست که آقای حاجی بابایی با چنین رفتار و گفتار و کرداری در دولت محمود احمدی نژاد وزیر آموزش و پرورش بود! وزیر آموزش و پرورش این کشور از سال 88 تا 92!

او البته فقط این عنوان را برعهده نداشته است. پنج دوره نماینده مردم همدان در مجلس_یعنی قانونگذار کشور_، عضو هیئت رئیسه و رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس و نیز در کمیسیون‌های محاسبه و بودجه، تلفیق، اصل نود و امنیت ملی و سیاست خارجی بوده است. عناوین را بخوانید و تجسم کنید افرادی با این درجه از استدلال، مدارا و منطق در پاسخگویی، مثل احمدی نژاد چه کرسی های حساسی را در اختیار داشته اند و هنوز حتی حاضر به یک عذرخواهی ساده از مردم در مقابل رفتار مدیریتی غلط شان نیستند و باز دیگران را متهم می کنند!

افکار عمومی حافظه قوی ندارد اما او که شب گذشته حاضر نشد به خاطر سماجتش برای انتقال پاس که به نابودی این تیم منجر شد عذرخواهی کند در کارنامه اش یک عذرخواهی وارونه هم دارد!

در آذر ماه ۹۱ پس از حادثه جانسوز آتش‌سوزی در مدرسه شین‌آباد پیرانشهر که طی آن سیران یگانه، دانش آموز ده ساله‌ بر اثر شدت سوختگی در بیمارستان سینا تبریز جان سپرد و چندین کودک دیگر به بدترین شک دچار سوختگی شدند در مجلس از کلمه عذرخواهی استفاده کرد اما به دلیل به کار بردن عبارت «از الان تا قیامت بابت هر اتفاقی که در آموزش و پرورش می‌افتد عذرخواهی می‌کنم.» عده‌ای عذرخواهیش را طعنه آمیز تصور می‌کنند.

با یک جمله نمی توان کارنامه یک مدیر 58 ساله را نقد کرد اما همین گفتگوی کوتاه و به شدت اعصاب فرسا در برنامه تلویزیونی 90 نشان داد که سکان یکی از کلیدی ترین وزارتخانه های کشور را در یک برهه به چه کسانی سپردند؟ وزارتخانه ای که نسل ها را تربیت می کند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا