خرید تور تابستان ایران بوم گردی

داستان سند خودرویی که از پارس خودرو خریدم

«احسان گل‌محمّدی» فعال رسانه‌ای در یادداشتی تلگرامی نوشت: «به جای خرید خودروی ایرانی با سیانور خودکشی کنید! تا حداقل با اعصاب داغون «گور به گور» نشوید. این خاطره را در هر سفارت‌خانه‌ای تعریف کنم یا تست الکل می‌گیرند یا می‌گویند ایران چه دیوانه خانه‌ای است و سریعا پناهندگی می‌دهند و خود هم سفارت خانه را تعطیل کرده و سریعا از این کشور فرار می‌کنند.

ماجرا این است! که خودرویی از شرکت پارس خودرو خریداری کردم؛ ماندم تا اسنادش برسد؛ نرسید که نرسید؛ هربار هم که تماس می‌گرفتم و پیگیری می‌کردم به گونه‌ای جواب می‌دادند که انگار با «نوکر خانه پدرشان صحبت می‌کنند نه مشتری!» بماند؛ بعد از بیش از دوماه صبر؛ و پیگیری پیاپی متوجه شدم که سند خودروی من در یکی از نمایندگی‌های استان کرمانشاه است؛ عجیب اینکه هیچ مسوول و نمایندگی‌ای از این موضوع اطلاعی نداشت و تنها یا برخورد زننده انجام می‌دادند یا می‌گفتند نمی‌دانیم سند خودرویت کجاست!

سند خودرویی که در تهران خریداری شده در کرمانشاه ناگهان پیدا شد و مهمتر اینکه هیچکس از محل سند اطلاع نداشت؛ اما مهم و دردناک این است که هیچکس پاسخگوی این تاخیر بیش از 60 روز نخواهد بود و نخواهد بود و نخواهد بود؛ در دوره‌ای مشکل استفاده از تولید داخلی تنها بعد از دریافت خودرو و کیفیت بد خودرو و خدمات پس از فروش بر می‌گشت اما به لطف انحصار این صنعت این موضوع به قبل از استفاده از خودرو نیز تسری پیدا کرده است؛ فاجعه اینکه هنوز محل دقیق سند خودرو پیدا نشده و معلوم نیست کی این سند به دست من خواهد رسید!

پیشنهاد می‌کنم آشغال‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین خودروی چینی را بخرید اما خودروی ایرانی نخرید چرا که تا خودرو برای شما قابل استفاده شود پیرتان می‌کنند و بعد هم که خودرو دست‌تان رسید از شدت بی‌کیفیتی خودرو خانواده و خودتان را به کشتن می‌دهید».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مشکل تنها در تحویل سند خودرو نیست ، خودرو را هم هر وقت دلشان خواست تحویل میدهند و نه در موعد تعیین شده ، صغیر بودن مردم را خوب درک کرده اند و اینکه کسی به کسی نیست . از قدیم گفته اند پول داشته باشی روی سبیل شاه هم نقاره میزنی !

  2. بعد از نفت، گمان ميکنم صنعت خودرو (بخوانيد تابوت و فرغون) بالاترين درآمد را براي دولت دارد، لذا مگر (معذرت ميخواهم) الاغ سرشان را گاز گرفته که انحصار را از صنعت خودرو بردارند!؟ فرغون را با قيمت تمام شده فرغون ميسازند و به قيمت خودروهاي روز دنيا و بلکه بالاتر به خلق الله مي اندازند! چه درآمدي بالاتر از اين!؟ نقد و شيرين..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا