خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مهناز افشار بازیگر کم سواد و درجه سه است»

«بازیگر زنی که به‌رغم سطح پایین سواد و تحصیلات اما علاقه دارد که درباره همه مسائل اظهار‌نظر کند، این بار برای خودنمایی بیشتر اقدام به دروغ‌پراکنی کرد»

روزنامه‌ی کیهان نوشت: «بازیگر زنی که به‌رغم سطح پایین سواد و تحصیلات اما علاقه دارد که درباره همه مسائل اظهار‌نظر کند، این بار برای خودنمایی بیشتر اقدام به دروغ‌پراکنی کرد.

مهناز افشار که از اغتشاشات دی‌ماه تحت صحنه‌گردانی مشترک وهابیون و منافقین هم حمایت کرده بود، در فضای مجازی مدعی ممنوع‌التصویری خود شد! وی که مدتی پیش همسرش به اتهام فساد مالی دستگیر شده بود، در فضای مجازی نوشت که این بار به خاطر حمایت از دختران خیابان، عکسش از بیلبوردهای تبلیغاتی حذف شده است! درحالی که هیچ گاه چنین اتفاقی رخ نداده و خانم بازیگر به‌رغم همه تلاشش برای اینکه خودش را یک زن روشنفکر و مهم جلوه دهد همچنان نور چشم مسئولان است.

افشار بعد از اینکه به‌اشتباه خود پی برد و فهمید که برخلاف ادعایش، تصویرش در بیلبوردها قرار دارد، یک دروغ جدید گفت و مدعی شد که مشکل با وساطت تهیه‌کننده فیلم جدیدش برطرف شده است، اما این هم یک فیلم جدید بود چون از ابتدا هم هیچ اقدامی برای حذف تصاویر وی نشده بود!
میل مفرط به مطرح شدن و در کانون توجه قرار گرفتن ، دلیل ادعای این بازیگر درجه سه به‌شمار می‌آید.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا