خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برنده دربی، تیم رییس فیفا بود!

اینفانتینو چند ساعت قبل از شهرآورد تهران با مهدی تاج درباره تاریخچه این مسابقه صحبت کرد تا اطلاعاتش درخصوص استقلال و پرسپولیس بالا برود.

روزنامه خبرورزشی نوشت: اینفانتینو شنیده بود هر کدام از این دو تیم بیش از ۲۰ میلیون طرفدار دارند. رئیس فیفا به تاج گفت؛ بیا امروز هر کدام طرفدار یک تیم باشیم تا ببینیم کدام‌مان به پیروزی می‌رسیم. رئیس فدراسیون ایران به رئیس فیفا گفت من طرفدار هیچ‌کدام نیستم ولی در مسابقات هر کدام از آنها با رقبای خارجی به شدت طرفدارشان هستم.
اینفانتینو به تاج گفت؛ من تا حدودی تاریخچه ۲ باشگاه را شنیدم. موقعیت تیم قرمز در جدول خیلی بهتر است و به نظرم قهرمان لیگ ایران شده است ولی می‌خواهم در این مسابقه طرفدار تیم آبی باشم! ضمن اینکه پیراهن اصلی فیفا هم آبی- سرمه‌ای است، پس در جریان بازی و در پایان آن متوجه می‌شویم تیم من (استقلال) برنده می‌شود یا تیم شما (پرسپولیس). تاج ضمن اینکه در همین محفل نسبتاً خصوصی تأکید می‌کرد طرفدار هیچ تیمی نیست، پذیرفت که رئیس فیفا طرفدار استقلال باشد! بعد از گل استقلال، اینفانتینو با خنده به تاج نگاهی کرد، بین دو نیمه هم گفت دیدی تیم من چقدر بهتر بود!

رئیس فیفا ساعت ۱۰:۴۰ در جریان سخنرانی‌اش هم گفت: من و آقای تاج هر کدام امروز طرفدار یک تیم هستیم که نمی‌خواهم اینجا جلوی همه بگویم هر کدام طرف کدام تیم هستیم. این یک موضوعی است بین ما دو نفر تا ببینیم کدام‌مان پیروز این رقابت دوستانه خواهیم بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا