خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نقش علی یونسی در وقایع «گلستان هفتم»

روزنامه سازندگی به نقل از علی یونسی وزیر اطلاعات در دولت اصلاحات نوشت:

«هفته پیش، استاندار تهران به من زنگ زد و خبر داد که دراویش می‌گویند اگر یونسی به ما اطمینان دهد که نمی‌خواهند قطب ما را دستگیر کنند متفرق می‌شویم.

من به رئیس ایشان پیام دادم که این تجمع را محکوم کند و از رفتار‌های غیرمدنی تبری بجوید و اینطور ماجرا تمام شد.

برخی ایجاد نگرانی می‌کنند که همه ایران در معرض نابودی است یا همه از شیعه بودن خارج شده‌اند؛ علت تبلیغات نگران‌کننده و اطلاعات غلط دادن به برخی علما هنوز برای ما نامشخص است.

عالمی که از فعالیت این گروه‌ها نگران است، در واقع خودش ضعف دارد که گفتمانش موفق به جذب افراد نشده است.

آرزوی برخی این است که فرقه‌ها را به مرحله اعمال خشونت برسانند.

اینها معتقدند اگر همین روند ادامه داشته باشد جمهوری‌اسلامی برخورد نمی‌کند؛ اما اگر آن را تبدیل به یک جریان ضد‌انقلابی خشن کنند حکومت مجبور به برخورد می‌شود.

متأسفانه دوران احمدی‌نژاد بار دیگر به سیاست برخورد خشن و سرکوب این فرقه‌ها روی آوردند، مانند تخریب حسینیه فرقه گنابادی در قم و برخی شهر‌های دیگر.

حاکمیت باید استراتژی خودش را مشخص کند؛ خیلی چیز‌ها دست دولت نیست و با دولت به خوبی همکاری نمی‌شود؛ نباید اجازه بدهیم مملکت گروگان یک مدیر دون‌پایه باشد.

این فاجعه مربوط به افراد متعصب یا عوامل دشمن است، کسانی که اجازه نمی‌دهند حامیان این فرقه به صورت عادی در دانشگاه‌ها درس بخوانند.

جای حل دعوا‌های کلامی و مذهبی حوزه علمیه قم است؛ وظیفه حکومت حفظ امنیت همه این گروه‌ها و آحاد ملت است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. همه مشکلات زیر سر این شیخ است بااقلیت های دینی وقومی جلسات مخفی دارد قبل ازانتخابات به آنها وعده پست و آزادیهای غیرقانونی میدهد وبعدازانتخابات چون وعده هایش رانمی تواند عملی کند نظام ورهبری را به عنوان مانع معرفی میکند علت حرف شنوی سردسته داعشی های وطنی را ازیونسی متوجه شدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا