خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عذرخواهی کنید آقای رییس جمهور!

احسان محمدی در یادداشتی تلگرامی خطاب به حسن روحانی ، رییس جمهور نوشت:

در انتخابات ۹۶ به حسن روحانی رای دادم ولی اعتقاد دارم به خاطر جملات ناپخته اش باید از مخالفان دولت عذرخواهی کند. بی لکنت، بی بهانه، بی اما و اگر و منظورم این نبود و…

او گفت مخالفان دولت کم عقل هستند. طبعا این جمله مقدمه و موخره داشت اما عین جملاتش همین بود. چرا و با چه استدلالی مخالف دولت کم عقل است؟

هیچ دولتی مقدس نیست. نه دولت بازرگان که تحت شدیدترین فشارها بود، نه دولت میر محصور، نه دولت هاشمی، نه خاتمی و احمدی نژاد…

تجربه نشان داده که بعضی دولتمردان در این چهاردهه نه فقط خردمند نبوده‌اند که گاهی از میانگین هوشی جامعه هم پایین‌تر بوده‌اند. اگر کسی با آنها مخالف باشد کم عقل است؟!

این گفتارهای پر طعن و متلک چه چیزی را تا حالا حل کرده؟ به روزگار احمدی نژاد نگاه کنید که گفت کابینه‌اش خط قرمزش است. الان کو کابینه؟ کو محمود؟ کو خط قرمز؟

در ایران بیش از ۱۱ هزار امام زاده داریم، همه مقدس. دهها چهره‌ی سیاسی داریم که نمی‌شود نقدشان کرد. همه مقدس… دولت را هم مقدس کردید که مخالفت با آن نشانه‌ی کم عقلی است؟

آقای رییس جمهور! شما را دوست دارم اما حقیقت را بیشتر از شما. عذرخواهی کنید و به جای متلک پرانی و بهانه دادن دست منتقدان‌تان، در حد اختیارات‌تان برای بیکاری و نارضایتی عمومی تدبیری بیابید!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نقد و انتقاد و مخالفت و تخطئه، موهبتی است الهی که اگر کسی یا کسانی در این مورد خود را محروم کنند، از نعمتی خود را محروم کرده اند! در این زمینه دفتر رییس جمهور پاسخگو باشد. در زمینه امور کشورداری ، این دولت در حقیقت در حال بازسازی کشور است و دست کوتاه و خرما بر نخیل !!!؟

    3
    1
  2. سر و ته يک کرباسند! به جناب روحاني رأي دادم و الان بسيار متاسفم!! هم از رأي دادن و هم به روحاني رأي دادن! آن موجود (احمدي نژاد رو ميگم) به اندازه 80 و بلکه 800 سال ما را به قهقرا برد، قبول، اما الان بعد از 5 سال ، ناتواني و ندانم کاري خود را به گذشته ربط بدهيم، بسي بيخردي است چرا که مردم بر خلاف نظر جناب روحاني، کم عقل نيستند و بسيار بهتر از مدعيان مي فهمند. اصلا، جناب روحاني، شما آمديد که آن 8 سال را جبران کنيد نه اينکه درجا بزنيد و همه را هم مقصر بدانيد بجز خودتان، پس تفاوت شما با آن موجود (احمدي نژارد رو ميگم) چيست!!؟ اگر هم نمي گذارند کارتان را بکنيد، رک و راست به مردم بگوئيد و گرنه ….

    4
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا