خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فوت یکی از دراویش در جریان بازجویی تکذیب شد

«مجروح درگیری به بیمارستان بقیة الله منتقل شد، اما فوت کرد»

«جام جم آنلاین» (سایت روزنامه‌ی جام جم صداوسیما) یک روز پس از شایعاتی درباره‌ی مرگ «محمد راجی»، یکی از دراویش گنابادی، نوشت:

رسانه‌ها و جریان‌های حامی فرقه‌ای خاص در یک اقدام رسانه‌ای طی روزهای گذشته با انتشار خبری سراسر دروغ مدعی جان باختن درویشی منتسب به خود در جریان تحقیقات و بازجویی در بازداشتگاه پلیس شده بودند که البته با توضیحات هفته گذشته سخنگوی قوه قضاییه و دادستان تهران در این مورد مشخص شد ادعای مورد اشاره پیشتر تکذیب شده است.

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری میزان، همزمان با خبرپراکنی‌های برخی از افراد معاند و مخالف نظام در شبکه‌های مجازی و رسانه‌های بیگانه و سعی در القای فوت فردی منتسب به فرقه درگیر در جریان اتفاقات گلستان هفتم پاسداران در حین تحقیقات، امروز برخی رسانه‌ها در گفتگو با منابع آگاه، خبری تحت عنوان جزئیات جدید از فوت یکی از دراویش منتشر کردند؛ این خبر تصریح می کند فرد مورد نظر در شب حادثه در همان خیابان پاسداران در درگیری مجروح شده و به بیمارستان بقیة الله منتقل شد، اما فوت کرد. این در حالی بود که در خبری که شب گذشته پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران از دادستان تهران منتشر کرد؛ جعفری دولت‌آبادی در بخشی از سخنانش به این موضوع اشاره و آن را تبیین کرده بود.

در توضیحات جعفری دولت آبادی که روی خروجی خبرگزاری‌ها هم قرار گرفته است اینگونه آمده که «دادستان تهران از فوت یکی از متهمان منتسب به فرقه خاص در روز درگیری در خیابان گلستان هفتم پاسداران خبر داد و فوت نامبرده در جریان تحقیقات را تکذیب کرد».

بنابر این گزارش پیشتر نیز سخنگوی قوه قضاییه در آخرین مصاحبه مطبوعاتی خود (۶ اسفند سال‌جاری) به مساله فوت فردی در بیمارستان اشاره و گفته بود: در جریان این آشوب‌ها یک نفر نیز فوت کرده است؛ حالا اینکه این فرد کیست؛ درویش است یا غیر از درویش، مشخص نیست. شنیده‌ام که یک نفر غیر از مأمورین فوت کرده است؛ ولی اکنون خبر ندارم که شناسایی شده است که چه کسی بوده و جزو آشوبگران بوده است یا خیر. این فرد از کسانی است که در بیمارستان بعداً فوت کرده است.

گفتنی است در جریان حوادث خیابان پاسداران عده‌ای قانون‌شکن، فرقه‌گرا و افرادی که تظاهر به طریقت و دیانت می‌کنند، فاجعه آفریدند؛ امنیت آن منطقه را به خطر انداخته؛ در بین مردم ایجاد دلهره، نگرانی و ترس کردند و مهم‌تر از همه اینکه تعدادی از مأموران نیروی انتظامی و جان بر کفان بسیج را که حافظان امنیت مردم هستند، در این حادثه بر اثر شرارت داعش‌گونه بشهادت رساندند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا