خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شفر: العین را می‌بریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که تیمش برابر العین در امارات به پیروزی خواهد رسید.

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم فوتبال استقلال در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در امارات به مصاف العین خواهد رفت. وینفرد شفر در نشست خبری قبل از بازی تاکید کرد که تیمش به دنبال پیروزی است.

سرمربی آلمانی آبی پوشان گفت‌: امیدوارم العین به همراه استقلال از این گروه صعود کنند. احترام زیادی به العین می گذارم و این تیم را دوست دارم اما ما برنده خواهیم شد. بازی سختی پیش رو داریم. همه خواستار انتقام شکست سنگین فصل قبل هستند.

خیلی خوشحالم که به العین برگشتم. اینجا تیم و مردم خوبی دارد و من روزهای موفقی در اینجا داشتم. وقتی به سال ۲۰۰۹ برگردیم، باید از شیخ حسن و محمد بن طلوع تشکر کنم. خوشحالم که این تیم و برادران عبدالرحمان پیشرفت کردند. خیلی صحبت‌ها در رسانه‌های ایران دیدم که قرارداد من در پایان فصل به صورت خودکار تمدید می‌شود اما این‌گونه نیست و این اتفاق رخ نداده است. العین تیم خوبی است و فوتبال را به خوبی بازی می‌کند. ما می‌دانیم برابر این تیم چه کنیم و می‌خواهیم تیم اول گروه باقی بمانیم. آماده‌سازی خوبی داشتیم و امیدوارم آنچه در تمرینات و جلسات آنالیز انجام می‌دهیم، به زمین بازی منتقل کنیم و با اعتماد به نفس وارد زمین خواهیم شد.

وی درباره وضعیت تیمش گفت: ما بازی العین را در داربی دیدیم و آنالیز کردیم. داربی این‌جا خیلی خوب است اما داربی ایران با حضور ۹۰ هزار نفر، خیلی سخت‌تر بود و بزرگ‌تر. ما باید ۹۰ دقیقه می‌جنگیدیم و پیروزی در آن دیدار به ما اعتماد به نفس داد و امیدوارم فردا با همان اعتماد به نفس در زمین مسابقه حاضر شویم.

وی درباره تغییرات العین بعد از دوران حضورش در این تیم گفت: عمر را از گذشته می‌شناسم و خوشحالم که عملکرد او خوب بود. او ۱۷ ساله بود که با برادرش به تیم ما آمد و راه خود را برای رسیدن به سطح اول آسیا به خوبی طی کرد. او بازیکنی است که همیشه به حرف مربیان گوش می‌کند و از نظر ذهنی شرایط خوبی دارد. در ملاقات اولی که با شیخ داشتم، به او گفتم بازیکنان محلی برای من مهم هستند و در هر بازی باید هشت بازیکن اماراتی داخل زمین باشد زیرا این برای فوتبال امارات مهم است و به همین دلیل بعدا شش بازیکن العین در تیم ملی فیکس شدند. ما در استقلال نیز این شرایط را داریم و خیلی خوب با بازیکنان کار می‌کنیم. سرور اینجا است و به خوبی می‌داند من چه می‌گویم. من همیشه از پیشرفت بازیکنان جوان خوشحال می‌شوم و در استقلال هم موفقیت ما به خاطر کار و روحیه تیمی و تمرین سخت و حرفه‌ای و با تمرکز است.

سرمربی استقلال درباره تاثیر مصاف قبلی دو تیم بر این بازی اظهار کرد: طبیعی است که مردم راجع به این نتیجه صحبت کنند اما ما تیم جدید و با ذهنیت جدیدی هستیم. فردا برای برد به زمین می‌رویم. همان‌گونه که سرور گفت برای این دیدار نگرانی نداریم زیرا تیم خوب و آماده ‌ای داریم و اگر همه با ۱۰۰ درصد توان تلاش کنند، شانس بالایی برای کسب برد داریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا