خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احتمال کشته شدن اژی امین معاون شورای امنیتی کردستان عراق بر اثر حمله موشکی سپاه

خبرگزاری تسنیم نوشت:

شب گذشته سپاه به وسیله موشک‌های نقطه‌زن و در یکی از پاسخ‌های خود به اقدامات تروریستی اخیر که در ایران و یا علیه منافع و فرماندهان ایرانی انجام شده بود، مقرّ موساد در اقلیم کردستان عراق و همچنین موقعیت برخی همکاران راهبردی موساد را به تلّی از خاک تبدیل کرد.

در یکی از اهداف، «پیشه‌رو دیزه‌ئی» از همکاران برجسته موساد کشته شد و این هلاکت، امروز توسط رسانه‌های اقلیم کردستان رسماً تایید شد.

امّا اخبار دیگری این احتمال را به نحو جدی مطرح می‌کنند که فردی به نام «سلیمان امین نادر» معروف به «اژی امین»، رئیس شورای عالی امنیتی حزب دموکرات کردستان عراق نیز در این حملات به هلاکت رسیده است.

اژی امین، معاون شورای امنیتی کردستان عراق و از همکاران بسیار مهم موساد در اقلیم است که برخی از عملیات‌های تروریستی در داخل ایران را هدایت کرده است. ترور شهید فخری زاده از جمله اقدامات تروریستی است که اژی امین در آن نقش داشته است.

علیرغم گزارش‌ها از هلاکت او، اما برخی رسانه‌های اقلیم کردستان با صدور بیانیه‌ها و اخبار مکتوبی اعلام می‌کنند که او نمرده است. امّا مکتوب بودن تمام این اخبار و عدم انتشار هیچگونه ویدیویی از او تا این لحظه، این گمانه را جدی‌تر می‌کند که او نیز احتمالاً به هلاکت رسیده است.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. کاش به جای موشکباران مداوم مردم مظلوم کردستان عراق ، مسئولین صهیونست آذرپادگان اشغالی رو با موشک هدف بگیرید

  2. این مصیب رو به اصلاحاتی های صهیونیست تسلیت عرض میکنم انشاءالله که هرچه زودتر بهشون در جهنم ملحق بشید

    1
    4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا