خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رقص دختران و آواز زنان در همایش شهرداری تهران؟

یک سایت تندروی اصولگرا بدون اشاره به ماجرای اجرای رقص زنان بزرگسال در حضور معاون دولت اصولگرای احمدی نژاد، درباره‌ی رقص چند دختر بچه در همایش شهرداری تهران، تیتر زد: «سه نکته درباره همایش برج میلاد آقای شهردار / رقص دختران و آواز زنان در همایش شهرداری تهران+ فیلم و تصاویر/ باید به همایش هنجار شکن برج میلاد پس از ماجرای «دختران انقلاب» شک کرد / ترویج سیستماتیک هنجارشکنی مذهبی توسط اصلاح طلبان».

رقص زنان بزرگسال در حضور مشایی، معاون احمدی نژاد در آن دولت
رقص زنان بزرگسال در حضور مشایی، معاون احمدی نژاد در آن دولت

به گزارش انصاف نیوز، در حالی که محمدعلی نجفی، شهردار تهران همانطور که در فیلم مراسم مشخص است، در زمان رقص دختران سر خود را پایین نگه داشته، عکسی مربوط به بخش دیگری از مراسم که در حال تشویق است را در گزارش خود منتشر کرده است.

متن کامل گزارش سایت تندروی اصولگرای «جهان نیوز» در پی می‌آید:

«همایش بزرگ بانوان شاغل شهرداری تهران» با حضور و سخنرانی محمدعلی نجفی، در سالن همایش‌های برج میلاد در حالی برگزار شد که با حواشی غیراخلاقی و مذمومی روبه رو بود.

شهرداری تهران، در حالی این همایش را برگزار کرده است که پیش از سخنرانی نجفی، کنسرتی با حضور زنان خواننده و رقص دختران نوجوان در حضور شهردار تهران و دیگر همکاران مرد او اجرا شد!

در ذیل بخش‌های از این کنسرت را مشاهده می‌کنید و جهان نيوز پیشاپیش از انتشار این تصاویر هنجار شکن عذرخواهی می‌کند:

اما در اینباره نکاتی نیز قابل ذکر است:

الف: نجفی و دیگر همکاران وی در حالی متولی برگزاری این همایش بوده اند، که تمامی برنامه های اجرا شده این همایش با نظارت شهرداری تهران تایید و اجرا شده است. بنابراین جای هیچگونه اظهار بی‌خبری و بی اطلاعی در اینباره پذیرفته نیست. از سوی دیگر برای شهرداری که خود به نوعی یک دستگاه فرهنگی و اجتماعی نیز محسوب می شود، گنجاندن کنسرت زنانه مساله ای نیست که حساسیت های هنجاری و مذهبی آن بر مسئولین آن پوشیده باشد. به همین دلیل گمانه زنی برای عمدی بودن گنجانده این نوع برنامه نیز دور از انصاف و عدالت نیست.

ب: شهردار تهران نه تنها نسبت به چنین برنامه ای اعتراض نکرد و یا دستور توقف آن را نداد بلکه به جای اعتراض و یا ترک مجلس، با نشستن و نظاره کردن به نوعی تایید این برنامه را نیز عملا صادر کرده است. وقتی برخی مسئولین در جمهوری اسلامی نسبت به چنین مساله ای از خود بی تفاوتی نشان بدهند، عملا تعهد دینی و اخلاقی خود را نیز سوال برده اند.

ج: هنجار شکنی اخلاقی و فرهنگی توسط اصلاح طلبان گرچه مساله جدیدی نیست، اما پس از اظهارات عجیب و غریب و دفاع اصلاح طلبان از “ماجرای دختران خیابات انقلاب” نمی توان از کنار افتضاح دیروز همایش شهرداری تهران به راحتی گذشت. وقتی جریانی به چنین هنجار شکنی های چراغ سبز نشان می دهد و آن را تایید و پشتیبانی می کند، نحوه مواجه دستگاه های نظارتی باید با آن متفاوت تر از قبل باشد. ترویج هنجار شکنی مذهبی و فرهنگی آنهم به صورت سیستماتیک مساله ای نباید باشد که مدعیان دلسوزی برای انقلاب در نهادهای نظارتی و قضایی بخواهند از کنار آن به راحتی بگذرند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چرا اصحاب جهان نیوز نسبت به تعاملات سعید جان طوسی با نوجوانان عنایتی مبذول نفرموده اند ؟!!

    11
  2. دلسوزان انقلاب از احمدی نژاد و اختلاس های چند هزار میلیاردی و تتلو و جنگلهای واگذار شده به بنیاد و بودجه های چند هزار میلیاردی نهاد های بی خاصیت بگویید

  3. البته برای اینکه برنامه مورد قبول واقع می شد, باید چند برنامه زنده با شرکت سعید طوسی و خاوری و بقیه دزدهای مقام دار انجام می شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا