خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ترک تشریفات در قرارداد 50 میلیاردی با شرکت‌های خانوادگی!

شرکت «ترمیم و توسعه راه» طرف قرارداد ۵۰ میلیاردی با سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران با ترک تشریفات بوده است.

طبق گزارشات رسیده به انصاف نیوز، اسامی اعضای هیات مدیره‌ی این شرکت مطابق صورتجلسه ثبت شده 241349 اداره ثبت شرکت‌ها، عبدالله محمد هاشم، مجید محمد هاشم، امید محمد هاشم، مهدی محمد هاشم، رحیم صبری و امیر محسن کریمیان هستند. آقای حمید محمد هاشم ریاست هیات مدیره و عبدالله محمد هاشم مدیریت عامل شرکت را بر عهده گرفته‌اند.

این شرکت به تاریخ 01/08/96 قرارداد پنجاه میلیاردی اجرای عملیات تعمیر، ترمیم و بهسازی آسفالت بزرگراه‌های بابایی و ارتش (تقاطع ارتش، امام علی (ع) و صیاد شیرازی) را به مدت باورنکردنی 5 سال و یک ماه، با ترک تشریفات از سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گرفته است و ترک تشریفات نیز بر اساس ماده 9 آیین نامه‌ی معاملات سازمان مهندسی و عمران شهر تهران – به تشخیص مدیرعامل و کمیسیون معاملات سازمان و با تصویب هیات مدیره‌ی سازمان انجام شده است.

آیا تمام اعضای هیات مدیره یک شرکت دولتی از یک خانواده هستند یا مدیریت سازمان عمران شهرداری تهران به دروغ مدعی این امر شده تا قرارداد بلند مدت میلیاردی را به این شرکت خاص واگذار کند.

♦ قرارداد خرید 58 میلیاردی آسفالت با ترک تشریفات در منطقه 3 شهرداری

بر اساس اطلاعات سامانه‌ی شفافیت شهرداری تهران در تاریخ 06/08/1396 قراردادی با شرکت میهن سازان ارشیا برای تامین آسفالت به مبلغ 40 میلیارد ریال با ترک تشریفات قانونی منعقد شده و شهردار منطقه ۳ در توجیه ترک تشریفات به ماده 31 قانون معاملات شهرداری استناد کرده – معامله با وزارتخانه و یا موسسه یا شرکت دولتی یا شهرداریها یا موسسات وابسته به آنها – در حالی که شرکت میهن سازان ارشیا یک شرکت کاملا خصوصی – خانوادگی و متعلق به آقایان ولی محمد هدایتی، مهدی هدایتی، یوسف انتظاری و راحله زحمتکش است.

شهرداری منطقه 3 قرارداد دیگری هم در مورد تامین آسفالت به مبلغ 18 میلیارد ریال با شرکت ساختمانی کندوان پارس با ترک تشریفات منعقد کرده است که این شرکت نیز یک شرکت کاملا خانوادگی است و هیات مدیره آن آقایان سید محمد حسن، سید محمد علی، سید علی و سید علیرضا زمانی هستند.

این قراردادها مربوط به مدیریت سابق شهرداری منطقه‌ی سه است.

تکذیبیه‌ی شهرداری تهران درباره‌ی یک خبر

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دست مريزاد انصاف ! براى ثبت در تاريخ و فهم « مديريت جهادى » هم كه شده چند نمونه از اين قراردادها را اطلاع رسانى كنيد !

  2. کل این خبر کذبه. اولا که نویسنده در مورد مبلغ قرارداد کاملا جو سازی کرده. مبلغ به ریال هست نه تومان. دوما شرکت مورد بحث دولتی نیست. سوما… نمیدونم مدت قرارداد رو از کجا ۵ سال و ۱ماه درج کردین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا