خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خادم تماس های وزارت ورزش را بی جواب گذاشت

مدیر کل دفتر برنامه ریزی معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: خادم تماس های تلفنی معاون قهرمانی و حتی پیامک های او را هم بی جواب گذاشته است.

به گزارش ایسنا، علی  رغبتی مدیر کل دفتر برنامه ریزی معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مطالب مطرح شده در برخی  از رسانه ها درباره حمایت نکردن وزارت ورزش و جوانان از رسول خادم گفت:  استعفای ناگهانی آقای خادم روز چهارشنبه و در جریان سفر استانی وزیر به بندرعباس آنهم از طریق بیانیه سایت فدراسیون به اطلاع عموم از جمله مسئولان وزارت خانه رسید !

مدیر کل دفتر برنامه ریزی معاونت قهرمانی ادامه داد : بعد از استعفای غیر منتظره رسول خادم که تنها دو ماه بود با اکثریت مطلق آرا به عنوان رییس فدراسیون کشتی انتخاب شده بود ، هم آقای سلطانی و هم آقای داورزنی با این استعفا مخالفت کردند و تا همین هم امروز اصرار بر حضور خادم و برنامه ریزی برای موفقت کشتی در بازی های آسیایی و المپیک آینده است.

رغبتی گفت: تا آنجایی که من اطلاع دارم خادم تماس های تلفنی معاون قهرمانی و حتی پیامک های او را هم بی جواب گذاشته است و عدم پاسخگویی  خادم  به مسئولان ورزشی ، ما را در وضعیت بلاتکلیفی برای اداره  فدراسیون قرار داده است که امیدوارم بزودی با حضور خادم و اعضای هیات رییسه فدراسیون این مشکل بر طرف شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا