خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مدیران موسسات اعتباری باید آزاد شوند»

سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس ضمن انتقاد از رییس جمهور، مدعی شد که تمام موسسات اعتباری موسوم به «موسسات اعتباری غیرمجاز» مجوز داشته‌اند و آقای سیف اشتباه کرده است.

حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی انصاف نیوز گقت: در مورد سوال از رییس جمهور چیزی نمی‌دانم اما این را می‌دانم که ما به شدت تحت فشار مردم و مالبختگان هستیم. می‌خواهم این را هم عرض کنم که ما سوال از شخص رییس جمهور نداریم.

نوروزی ادامه داد: مشکل این موسسات پرداخت پول نبوده است، مشکل آن کسی است که  این موسسات را ایجاد کرده است، باید دولت به آن‌ها تسهیلاتی را ارائه بدهد و خود آن صندوق این بدهکاری‌ها را پرداخت کنند. مدیران موسسات اعتباری باید آزاد شوند، دو هزار میلیارد به آن‌ها بدهند نه اینکه به طلبکاران 11 هزار میلیارد بدهند.

نوروزی در پایان گفت: در هیچ جای مملکت ایران کسی با زور امتیاز نمی‌گیرد و همه‌ی موسسات اعتباری مجوز داشتند. آقای سیف اشتباه کرد حتی صندوق امین که فقط دو شعبه داشت، هم مجوز موقت داشت. ما زد و بندی نکردیم و باید یک جوری کف خیابان را جمع کرد؛ نمی‌شود که هر روز عده‌ای بیایند جلوی مجلس تجمع کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مسلم است که “ما زد و بندی نکردیم” پولهای مردم را موش خورده است ، دو هزار میلیارد بدهید . بنازم به این اشتها !!

  2. سلام،

    راست می گوید! دولت که محصول سرمایه گذاری های آقایان است نه رای مردم! باید به این آقایان تسهیلات بدهند تا بتوانند سرپا بمانند تا بیشتر بتوانند پول مردم را بالا بکشند!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا