خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عقب نشینی بزرگ محمد شریعتمداری از یک ادعا

محمد شریعتمداری پس از تکذیب ادعایش که گفته بود میرحسین موسوی در انتخابات سال ۸۴ به احمدی نژاد رای داده است، در یک عقب نشینی بزرگ مصاحبه‌ی سال 91 خود با ایسنا را کلا تکذیب کرد.

به گزارش انصاف نیوز، آقای شریعتمداری که در حال حاضر وزیر صنعت است، در سال 91 به دنبال کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بود و مصاحبه‌های بسیاری از او در رسانه‌ها منتشر می‌شد که جنبه‌ی تبلیغاتی داشت. مصاحبه‌ی او با ایسنا در آن تاریخ که حالا پس از 5 سال تکذیب شده نیز احتمالا از همین دست بوده است.

متن جوابیه‌ی شریعتمداری به نقل از سایت انتخاب در پی می‌آید:

«بنام خدا. در شرایطى که کشور نیاز به آرامش دارد و مسئولان بخش‌هاى مربوط در نظام نیز با توجه به آنچه در رسانه‌ها منتشر شده، حل مشکلات را در دستور کار دارند، عده‌اى با انتشار مطالب دروغ و مغلوط سعى دارند این فضاى مثبت را باز به فضاى تقابل تبدیل و جلوى حل مسائل را بگیرند. لذا اینجانب بدینوسیله انجام هرگونه مصاحبه اى درباره جناب آقاى مهندس موسوى را تکذیب می‌کنم. محمد شریعتمدارى».

مصاحبه‌ی سال 91 شریعتمداری، چند روز پیش از سوی سایت اصولگرای جهان نیوز بازنشر شده بود.

«ابوالفضل فاتح» یکی از شخصیت‌های نزدیک به مهندس میرحسین موسوی در انتخابات سال ۸۸ که رییس تبلیغات و رسانه ستاد او بود، ادعای «محمد شریعتمداری» از سوی رسانه‌ی اصولگرایان که گفته میرحسین در انتخابات سال ۸۴ به احمدی نژاد رای داده بود را رد کرده بود و به حمایت علنی او در دور دوم آن انتخابات از هاشمی رفسنجانی اشاره کرد.

پاسخ یکی از نزدیکان میرحسین در انتخابات به حامیان دیروز احمدی نژاد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا