خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«رفتارهای احمدی‌نژاد برای نظام هزینه دارد، نه رفع‌ حصر»

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: احمدی‌نژاد با این کارها درپی بدست آوردن پایگاه از دست رفته مردمی و بدنبال ارتقاءجایگاه خود است و این رفتارهای احمدی‌نژاد برای نظام هزینه در بر خواهد داشت.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌و‌گو با ایلنا، با اشاره نامه اخیر احمدی‌نژاد به رهبری، نفس نامه به رهبری را خوب دانست و گفت: یک شهروند عادی هم می‌تواند به رهبری نامه بنویسد، چه رسد به شخصی که در گذشته جایگاهی داشته و رئیس‌جمهور ایران بوده است.

رئوفیان ادامه داد: اگرچه در این نامه خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم آمده است اما با ارداه‌‌ای باطل که اشکال عمده به این بخش وارد است او مدت‌ها است دچار توهم شده و با این کارها درپی بدست آوردن پایگاه از دست رفته مردمی و بدنبال ارتقاء جایگاه خود است.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه مسائل مطرح شده در این نامه مسائل ناگفته و نانوشته‌ای نبود، از محتویات نامه به عنوان دغدغه مردم یاد کرد و گفت: این حرف‌ها بارها و بارها گفته شده و مردم هم همه‌جا همین حرف‌ها را می‌زنند و تازگی هم ندارد.

رئوفیان با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد اهدافی را در نامه خودش تعقیب ‌می‌کرد که به آن‌ها نخواهد رسید،  تصریح کرد: مدتی است تعادل روحی احمدی‌نژاد بهم ریخته و می‌خواهد به اهدافی که در سر می‌پروراند برسد نه به اهدافی که  سمت و سوی مردمی دارد.

این فعال سیاسی اصول‌گرا با تاکید بر اینکه هوش و درک مردم نسبت به اینکه این نامه به چه خاطر نوشته شده است کافی است، بیان داشت: رئیس‌جمهور سابق با این رفتارهای هنجارشکنانه چیزی عایدش نخواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا مسئولان در مقابل اعمال احمدی‌نژاد عکس‌العملی نشان نمی‌دهند، بیان داشت: دستگاه‌های ذیربط باید پاسخ بدهند؛ چراکه این سوال جدی مردم، احزاب و گروه‌های سیاسی از مسئولان است که چرا مماشات می‌کنند و چرا برخورد نمی‌کنند.

رئوفیان با اشاره به برخی محدودیت‌ها برای دیگر فعالان سیاسی گفت: نگرانی برخی مسئولان از این بابت است که ممکن است حضور محصوران در جامعه تنش‌زا باشد و مصالح نظام به خطر بیفتد. لذا حصر ادامه دارد که البته بنظر من رفع حصر در مورد آنان هیچ تهدیدی برای نظام را در پی نخواهد داشت اما این رفتارهای احمدی‌نژاد است که برای نظام هزینه دارد.

رئوفیان با اشاره به پرونده‌هایی در رابطه با شخص احمدی‌نژاد و دولت او که در دست بررسی است و هنوز مختومه نشده، ادامه داد: این مسائل باید رسیدگی شود و سوال هم این است که چرا رسیدگی نمی‌شود؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا