خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علت حضور نیروهای بسیج در حوادث خیابان پاسداران چه بود؟

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: در جریان ناآرامی‌های خیابان پاسداران در تهران، عزیزان بسیجی به دلیل وجود شرایط خاص، در جهت کمک به نیروهای انتظامی و بنا به درخواست آنها تا حدود کمی وارد صحنه شدند.

سردار «محمدرضا یزدی» در گفتگو با میزان با اشاره به حوادث و ناآرامی‌های سه هفته پیش خیابان پاسداران در تهران اظهار کرد: نیروی انتظامی ماموریت خودش را در جریان ناآرامی‌های خیابان پاسداران، به خوبی ایفا کرد.

وی افزود: در جریان این ناآرامی‌ها، عزیزان بسیجی به دلیل وجود شرایط خاص، در جهت کمک به نیرو‌های انتظامی و بنا به درخواست آن‌ها تا حدود کمی وارد صحنه شدند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ خاطرنشان کرد: حضور بسیج در حوادث خیابان پاسداران تهران، بسیار محدود و کم بود و اینگونه نبود که نیرو‌های زیادی از بسیج در وقایع آن شب حضور داشته باشند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. با این همه هزینه های سنگینی که برای نیروی انتظامی شده و می شود، چه لزومی به حضور دیگر عناصر می باشد؟ نیروی انتظامی، هم به دلیل شرایط خاص محیطی و انسانی در این مواقع از نیروهای خاص آموزش دیده استفاده می کند، نه همه نیروهایش. پس بهتر است در این مواقع، نیروهای انتظامی هم آموزش های ویژه یی برای این نوع مأموریت ها ببینند و از حضور افراد غیر حرفه یی و آموزش ندیده استفاده نشود!
    هرچند در مواجهه با این پدیده ها، باد کاشتن عده یی در برخورد با اقوام، انواع طوایف و نحله های فکری و مذهبی، طوفان درو کردن امروز را به وجود آورده است!!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا