خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رسانه‌ها در ماجرای شهرک ایثار فریب خوردند؟

کانال تلگرامی شهرداری ارومیه در متنی با تیتر «رسانه‌ها در ماجرای شهرک ایثار فریب خوردند» درباره‌ی ماجرای تخریب منزل مسکونی در شهرک ایثار نوشت:

ماموران سازمان پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری ارومیه بر حسب وظیفه قانونی که دارند در موارد مختلف با ساخت و ساز غیر مجاز طبق گزارش‌های مردمی برخورد می کنند‌.

📌از چند روز پیش تخلف یک #پیمانکار در محدوده سه راهی ایثار (خ شهید اسماعیل زاده) که در مسیر خیابان هم بوده است، به سازمان پیشگیری گزارش می شود که ماموران به محل مربوطه مراجعه می کنند و با مقاومت و حاشیه سازی آن پیمانکار روبرو می شوند.

📎 صبح امروز ماموران سازمان پیشگیری که به اتفاق ماموران نیروی انتظامی و حکم قانونی، قانون را اجرا می کنند و در آن لحظه هیچ نفری یا افرادی به عنوان ساکن دیده نمی شود و بعد از آن به اداره بر می گردند.

📍 ساعتی بعد بنا بر گزارش اهالی فرد پیمانکار با سوء استفاده سه شهروند معلول ( که بنا بر تحقیقات صورت گرفته ساکن منطقه کشتار گاه هستند) را آنجا آورده و اقدام به تصویر برداری از حالات مختلف آن معلولان می کنند( که در تصاویر هم‌پیداست خانمی که به سوی خانه توسط چند مرد در حال انتقال است) و در نقشه ای دور از اخلاق، خانه را که در اختیار فرد پیمانکار است به این خانواده منتسب می کنند و اقدام به مظلوم نمایی در کانال های تلگرامی و تهییج احساسات شهروندان می کنند.

🔹حال باید پرسید چرا بدون اطلاع کافی این امر به شهرداری منتسب و حتی بعد اقدام شایسته شهردار در عذرخواهی از شهروندان که این روزها رسمی فراموش شده در بین مسئولین است، منتظر گزارش شهردار نمی شوند و دنباله رو مطامع سیاسی خود می شوند.

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا