خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نقش مجری صداوسیما در شب طنز جنجالی کاشان

پس از حواشی اخیر پیش آمده در دانشگاه علوم پزشکی کاشان حول برنامه‌ی «شب طنز»، روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان توضیحاتی را که از قبل به مسوولین این دانشگاه ارایه داده است، رسانه‌ای کرد و به نقش مجری برنامه که مجری صداوسیما است در آن برنامه پرداخت.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، نکته‌ی مهم دیگر درباره‌ی جنجالی شدن این مراسم، انتشار فیلمی از آن است که فقط در دست روابط عمومی دانشگاه بوده ولی هیچ نهادی تاکنون مسوولیت پخش فیلم‌ها را بر عهده نگرفته است. احتمال می‌رود که انتشار این فیلم با انگیزه‌ی سیاسی منتشر شده باشد.

متن توضیحات ارسالی روابط عمومی انجمن اسلامی دانشجویان به انصاف نیوز در پی می‌آید:

مجری دعوت شده از مجریان صدا و سیما و آشنا به قوانین اجرا بوده، و شعرهای خوانده‌شده توسط شاعر مهمان از کتاب دارای مجوز از وزارت ارشاد بود و از ایشان نیز در همایش ملی ادبیات مقاومت در دی ماه امسال تقدیر شده است.

بنابر هماهنگی‌های انجام‌شده بین مجری و برگزارکنندگان مسابقه، بنا بود مسابقه‌ی نقاشی توسط پسران برای پسران و دختران برای دختران اجرا شود اما مجری بدون اطلاع مسوولین برنامه مسابقه را به شکلی دیگر برگزار کرد که مورد تایید انجمن نیست و مسوولین برنامه پس از اتمام این بخش با مجری برخوردی قاطع انجام دادند.

جوایز مسابقات نیز مایحتاج اولیه‌ی دانشجویان در خوابگاه بود که شامل تخم‌مرغ، سیب‌زمینی، سماق و صابون می‌شد که هرکدام از آنها دلایلی ملموس برای دانشجویان داشته است.

برای مثال تخم‌مرغ برای اشاره به گرانی‌های اخیر، سیب‌زمینی یادآور «دانشجو نباید سیب زمینی باشد»، سماق کنایه از «سماق مکیدن» در رفع مشکلات و صابون به معنای آنکه به امید اصلاح امور به دلتان صابون بزنید.

البته مجری برنامه نتوانست هیچیک از طنزهای مستتر در جوایز را برای مخاطبین به ثمر بنشاند که با برخورد برگزارکنندگان نیز مواجه شد. پس از این اتفاقات، انجمن اسلامی دانشجویان تأسف خود را بابت این رخداد در بیانیه‌ای اعلام داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا