خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«او استاد قرآن است نه رمال»

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در خصوص محرومیت سه ساله مدیرعامل این تیم به دلیل ارتباط با یک رمال گفت:  اولاً شخصی که عنوان می‌شود معاون فرهنگی باشگاه بوده و به او لقب رمال و جادوگر دادند همکار ما در باشگاه سیاه جامگان است و او استاد قرآن است و این وصله‌ها به این شخص نمی‌چسبد.

سال گذشته و در جریان دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و سیاه‌جامگان مشهد در شهر مشهد در ورزشگاه ثامن ماموران نیروی انتظامی شخصی را بازداشت کردند که لباس عکاس بر تن داشت و حتی این شخص مورد بازجویی هم توسط مسوولان مربوطه قرار گرفت که چرا پشت دروازه تیم حریف حرکات مشکوک انجام می‌دهد.

به گزارش ایلنا، از سوی دیگر رسانه‌ها عنوان کردند یکی از مدیران عامل باشگاه لیگ برتری به دلیل ارتباط با شخصی که رمالی و جادوگری می‌کند سه سال محروم شده و البته به نظر می‌رسد خبر فوق مربوط به علی عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان مشهد است.

محمد عباسی مالک باشگاه سیاه‌جامگان در خصوص این اخبار و اتفاقات و اینکه آیا پسرش با محرومیت سه ساله روبه‌رو شده یا خیر اینطور حرف می‌زند: اولاً شخصی که عنوان می‌شود معاون فرهنگی باشگاه بوده و به او لقب رمال و جادوگر دادند همکار ما در باشگاه سیاه جامگان است و او استاد قرآن است و این وصله‌ها به این شخص نمی‌چسبد. اگر ما جادوگر داشتیم که اجازه نمی‌دادیم کار بقای ما در لیگ برتر به دقیقه 90 روز آخر بکشد؛ به وسیله همان جادوگری که دوستان مدعی شده‌اند وسط فصل کار را پیش می‌بردیم تا ‌آخر فصل این همه حرص نخوریم، به نظرم این حرف‌ها فقط نوعی اتهام است.

عباسی حرف‌هایش را اینطور ادامه می‌دهد: متاسفانه در مشهد یکسری تنگ‌نظری وجود دارد و یک عده وقتی کمک به باشگاه نمی‌کنند چوب لای چرخ می‌گذارند؛ من درمورد حکم محرومیت سه ساله پسرم چیزی نشنیدم و آن را هم رد می‌کنم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا