خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اصفهان استاندار پوپولیست نمی‌خواهد

دوران متفاوت استاندار‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا در نقش جهان

«حسین ردکا» روزنامه‌نگار، در یادداشتی در نقد استاندار اصفهان که در اختیار انصاف نیوز قرار داده است، نوشت:

بعد از انتخابات دوره‌ی دوازدهم ریاست جمهوری و انتخاب مجدد دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور، در انتظار انتخاب‌های بهتری هم در کابینه و هم در سایر سطوح دولت نسبت به دوره قبلی بودیم. استان اصفهان هم از این قاعده نا نوشته و البته مورد انتظار عموم، مستثنا نبود. چند ماهی گذشت تا اینکه پس از معرفی شدن چند گزینه، قرعه به نام دکتر مهرعلیزاده افتاد.

شاید کمتر کسی فکر می‌کرد از بین گزینه‌های مختلف، نام مهرعلیزاده به عنوان استاندار یکی از صنعتی ترین استان‌های کشور مطرح شود. با حضور نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 84 و کوله باری از سوابق از جمله رییس سابق فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای، عضو سابق هیات مدیره‌ی سازمان منطقه آزاد کیش، معاون سابق رییس جمهور و رییس اسبق سازمان تربیت بدنی و استاندار سابق خراسان، در راس استانداری اصفهان امیدها زنده شد تا در دولت تدبیر و امید اصفهان رونق تازه ای بیابد. زنده رود زنده شود، چرخ صنعت بچرخد و…

از ابتدای آبان ماه گذشته تا کنون که بیش از 4 ماه می‌گذرد استاندار اصلاح طلب و مورد وثوق اما کار آنچنانی پیش نبرده است. مهرعلیزاده در جلساتی شرکت کرده و تصمیماتی اتخاذ کرده  که از دید عامه‌ی مردم جنبه‌ی پوپولیستی دارد. دلیل انتظار از وی برای انجام کارهای زیر بنایی در این 4 ماه به‌واسطه‌ی نزدیکی با دولت روحانی است! مدیری که زمانی خود را برای حضور در راس دولت  آماده می‌کرد و زمان دیگری یکی از گزینه‌های حضور در کابینه‌ی دولت دیگری بود، جانشین مدیری چون اسحاق جهانگیری شده است!

خشک بودن زاینده رود، وضعیت آلودگی هوا به‌واسطه‌ی کارخانجاتی مانند ذوب آهن، مشکل کشاورزان شرق اصفهان و آبی که راهی یزد  می‌شود، قطار سریع السیر اصفهان – تهران، مشکلات مالیاتی شرکت‌های اصفهانی و مهاجرت به تهران و… از جمله مواردی است که احتمالا این دانش آموخته‌ی دکترای مدیریت مالی از دانشگاه تهران و دکترای اقتصاد مهندسی از دانشگاه تیلبرگ که حالا استاندار اصفهان است در مورد آنها صحبت کرده ولی عملا اتفاقی رخ نداده است.

بعد از دوره‌ی ناموفق استاندار اصولگرای قبلی اصفهان و در دومین دوره‌ی ریاست جمهوری دکتر روحانی، انتظارات از دکتر مهرعلیزاده به درستی  و بدلیل نزدیکی وی با دولت، بالا است. او می‌تواند دوران درخشانی در این استان رقم بزند به شرط آنکه از رفتارهای پوپولیستی بپرهیزد و البته از مدیران اصفهانی در تدابیر خود بهره ببرد!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ایشان جند معاون غیر بومی با خود به استان اورده اند که از خبرنگار انصاف نیوز درخواست میکنم تحقیق کند ببیند در کجا زندگی میکند و چه خانه های به انها واگذار شده است. امار بگیرند چقدر هزینه اثاثیه منزل و تغییر دکوراسیون انها شده.
    گوی برای چریدن امدن تا انجام مسئولیت.
    وظیفه شما خبرنگاران است سر بزنید و تحقیقی بکنبد. و اگر درست بود افشا نمایید.

  2. کلی گویی محض که بوی تخریب می دهد! واقعاً این متن حاوی چه اطلاعاتی است؟ یعنی خوانندگان این متن همینطوری باید قضاوت نویسنده را بپذیرند؟ لازم نبود به چند مورد از آن «تصمیم های پوپولیستی» اشاره شود؟!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا