خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش دفتر سخنگوی دولت به ادعای یک نماینده درباره‌ی استیضاح وزرا

دفتر سخنگوی دولت ادعای یکی از نمایندگان مخالف دولت درباره دعوت حزب اعتدال و توسعه از برخی نمایندگان مجلس از جمله استیضاح کنندگان سه وزیر دولت اقدامی مصداق بداخلاقی سیاسی توصیف و آن را تکذیب کرد.

 دفتر سخنگوی دولت در این رابطه نوشت:

یکی از نمایندگان مجلس در گفت‌وگو با برخی پایگاه‌های خبری مدعی دعوت نوبخت از نمایندگان مجلس برای مذاکره و لابی قبل از جلسه استیضاح در محل سازمان برنامه و بودجه شد درحالیکه بررسی‌ها نشان می دهد وی با قلب واقعیت و تحریف اصل موضوع به تشویش اذهان عمومی پرداخته است.

اصل ماجرا چیست؟

رمضانعلی سبحانی‌فر مسئول کانون نمایندگان عضو حزب اعتدال و توسعه در این رابطه گفت: اعضای این کانون جلسات منظمی را با مسئولان برگزار می کنند و در همین راستا بنده به عنوان مسئول کانون نمایندگان عضو حزب اعتدال و توسعه طی نامه ای از اعضا دعوت کردم به منظور بحث و تبادل نظر درباره مسائل روز در جلسه ای شرکت نمایند.

وی افزود: بدلیل فاصله اندک سازمان و بودجه و مجلس شورای اسلامی و حجم پرترافیک کارهای پایان سال، تصمیم گرفتیم جلسه نوبت ۲۱اسفند در محل این سازمان و با حضور برخی مسئولین برگزار شود.

سبحانی فر همچنین گفت:  از وزرای مورد استیضاح هم از طریق معاونت های پارلمانی آنها دعوت کردیم تا در صورت امکان در این نشست حاضر و به سوالات نمایندگان پاسخ دهند.

وی بار دیگر تاکید کرد: این دعوت با امضای بنده از اعضای کانون نمایندگان حزب انجام شده و ادعای یکی از همکاران درباره دعوت دکتر نوبخت از نمایندگان استیضاح کننده و برخی مطالب دیگر کذب محض است.

انتهای پام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام. من نمی دانم چرا دوستان از راستگویی فرار می کنند. شما مسوول کانون نمایندگان حزب اعتدال و توسعه هستید چه کسی به شما مجوز شرعی و قانونی داده است که از امکانات سازمان دولتی برای اهداف حزبی تان استفاده کنید . اقایان فساد و نهادینگی ان یعنی همین ؛دروغ و سواستفاده از امکانات دولتی برای اهداف سیاسی و حزبی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا