خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت رییس دانشگاه امیرکبیر از اعتراضات دیروز در دانشگاه

رییس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به تجمع دانشجویان این دانشگاه گفت: دانشگاه امیرکبیر دانشجوی زندانی ندارد و ماجرای اعتراض امروز دانشجویان نیز اتفاق ساده ای بود که خیلی زود برطرف شد.

به گزارش ایرنا سیداحمد معتمدی  درباره تجمع ظهر روز یکشنبه برخی از دانشجویان در دانشگاه امیرکبیر، گفت: حوالی ساعت 12 ظهر امروز برخی از دانشجویان که تعداد آنها به 30 نفر می‌رسید بدون مجوز در دانشگاه تجمع کردند و شعار می دادند.

وی افزود: در همان زمان نیز دانشجویان بسیج و انجمن اسلامی دانشگاه نیز برنامه ای داشتند که در مواجهه با این دانشجویان شعار الله اکبر و مرگ بر اسرائیل، سر دادند.

رئیس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به اینکه موضوع اصلاً چیز حاد و مهمی نبود، افزود: دانشجویان جوان هستند و شعارهایی هم که داده شد موضوعی جدی نبود؛ بنابراین حوالی ساعت یک و نیم نیز موضوع جمع شد.

معتمدی با تاکید بر اینکه البته دانشگاه ما هیچ زندانی سیاسی ندارد و تنها یک دانشجوی خانم بود که خارج از دانشگاه دستگیر و با پیگیری ما آزاد شده است، گفت: تاکید می کنم ما در دانشگاه امیر کبیر دانشجوی زندانی نداریم و اگر کسی خبری در این باره دارد به ما هم اطلاع دهد.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: ما نیز هیچ حکم سیاسی برای هیچ دانشجویی نداده ایم و شاید چند تذکر دانشجویی که آن هم مرسوم است برای چند دانشجو داده شده باشد.

وی تاکید کرد: ما دانشجویان مان را مانند فرزندان خود می دانیم و حتی اگر در برخی موارد اتفاقی برای دانشجویی در خارج از دانشگاه افتاده ، تلاش کرده ایم تا ماجرا را حل و فصل کنیم.

معتمدی گفت: موضوع اعتراضات امروز بسیار ساده بود اما برخی رسانه ها ظاهراً می خواهند این موضوع را به مشکلات سفارت ایران در انگلیس و ماجرای دراویش نسبت دهند که اصلا این طور نیست.

رئیس دانشگاه امیرکبیر خاطرنشان کرد: طی 3 سال و نیمی که بنده مسئولیت مدیریت دانشگاه امیر کبیر را دارم تا به حال پای هیچ پلیسی به دانشگاه باز نشده است. موضوع امروز نیز بدون دخالت پلیس و یا زد و خوردی بعد از یک ساعت و اندی تمام شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا