خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه‌ی احمدی نژاد: بقایی پاک است!

/ یک روز پس از زندانی شدن معاون به جرم مالی /

محمود احمدی نژاد یک روز پس از این که حمید بقایی، معاون او در دولت سابق به جرم مسایل مالی راهی زندان اوین شد، در بیانیه‌ای او را فردی «پاک» و «عدالت طلب» خواند و قوه قضاییه را متهم کرد.

به گزارش انصاف نیوز، آقای احمدی نژاد که پیشتر معاون اول دولت او نیز با پرونده‌ی جرایم مالی به زندان اوین رفته بود، به موازات بررسی پرونده‌های اتهامی خود و نزدیکانش، به قوه قضاییه حملاتی را کرده است. او در این بیانیه نیز نوک پیکان اعتراضات خود را این قوه قرار داده است.

او به دستگاه قضایی و رییس قوه قضاییه اتهاماتی را زده و مدعی شده که در این پرونده «استقلال قاضی عملاً از بین رفته است».

احمدی نژاد که با شعار «مبارزه با فساد» در سال 84 روی کار آمد ولی در پایان دولت هشت ساله‌ی او، محمدرضا رحیمی رییس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به جرم اقتصادی به زندان رفت، حالا رسیدگی کنندگان به پرونده‌ی بقایی را «متهمان درجه یک فساد» خوانده و ادعا کرده که «به دروغ مدعی مبارزه با فساد هم شده‌اند».

رییس دولت اصولگرای هشت ساله که در سال‌های اخیر بخشی از اصولگرایان از او فاصله گرفته‌اند، در بخشی از بیانیه‌ی امروز خود، به «چپ و راست» حمله کرده و مدعی شده که «همه جناح‌ها متحد، شریک و همسو هستند».

وی که مخالف رسیدگی به پرونده‌ی بقایی بوده و خود نیز در دادگاه‌های رسیدگی به پرونده‌ی خود نیز شرکت نکرده، ضمن «شیر مرد» خواندن بقایی، نوشته است: آنها با ادامه این روند باید به دنبال یک زندان با گنجایش 80 میلیون نفر باشند.

 

احمدی نژاد که در سال 88 یعنی در زمانی که بسیاری از اصلاح طلبان مورد برخورد قرار گرفتند، هیچ گونه واکنشی نشان نداده بود، حالا اعلام کرده که «آقای بقایی به دلیل صلابت در برابر ظلم، از بدو دستگیری و اسارت، اعتصاب غذا کرده است. اینجانب به صراحت اعلام می‌کنم که مسوولیت سلامت و امنیت ایشان و همه‌ی زندانیان و آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان برعهده‌ی مقامات کشور، به خصوص مقامات قضایی است».

میرحسین موسوی و مهدی کروبی از بهمن ماه سال 89 با حکم شورای عالی امنیت ملی به ریاست محمود احمدی نژاد، حصر خانگی شدند.

سعید مرتضوی که در سال 88 به خاطر ماجرای بازداشتگاه کهریزک از دادستانی تهران کنار گذاشته شد، پس از آن در دولت احمدی نژاد به چند مسوولیت منصوب شد.

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چقدر جالبه . فرهنگ لغات را باید دو باره نوشت که معنی لغات عدالت و پاکدستی مد نظر آن مرد رفته و بتاریخ پیوسته را چنان بیان کند که دزئدی و غارتگری بیت النال پاکدست و عدالت طلبی هست وا اسفا

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا