خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سه پیشنهاد عضو حزب اتحاد به شورای شهر تهران

یک عضو حزب اتحاد ساعاتی پس از تایید خبر استعفای محمدعلی  نجفی، در یادداشتی پیشنهاداتی به شورای شهر تهران کرد؛ شورایی که بخش تأثیرگذاری از آن را اعضای این حزب تشکیل می‌دهند.

به گزارش انصاف نیوز، حمیدرضا جلایی پور در این یادداشت تلویحا به جایگزینی محسن هاشمی، یکی از محتمل ترین گزینه‌ها که رییس شوراست واکنش منفی نشان داده و تاکید کرده شورا تصمیمی نگیرد که راه ورود مهدی چمران، عضو علی‌البدل به شورا باز شود.

متن کامل یادداشت آقای جلایی‌پور در پی می‌آید:

خوشبختانه شورای پنجم در سال جاری با تدبیر، انسجام و استحکام با مدیریت شهرداری مواجه شده و می‌شود. با اینکه اشاره به سه نکته زیر زیره به کرمان بردن است، ولی تقدیم می‌کنم:

۱- اعضای محترم شورا هیچ عجله‌ای برای پذیرش استعفای نجفی نداشته باشند. ضمن اینکه درمان بیماری جناب نجفی امر رایجی است. در طول مدت درمان نیز قائم‌مقام ایشان به راحتی می تواند راه نجفی را ادامه دهد.

۲- یک دستی شورا و ثبات اعضای آن مهمترین خصیصه این شورا بوده است و لذا هر تصمیمی که راه را برای ورود جناب چمران (بعنوان حامی غیر منتقد دوازده ساله قالیباف) باز کند خطا است.

۳- از میان خصایص شهردار جایگزین، داشتن چهار خصیصه برای ادامه راه نجفی ضروری است. اول اینکه شهردار جایگزین در سابقه‌اش به پاکدستی معروف باشد. دوم اینکه به مبارزه با فساد از طریق نهادینه کردن سازوکار شفاف سازی اعتقاد داشته باشد. سوم اینکه در گماردن مدیران به اصل شایسته‌گزینی (نه رفقا گزینی) اعتقاد داشته باشد. چهارم اینکه با محرومان و آسیب‌دیدگان شهری فقط بوروکراتیک و اداری مواجه نشود، بلکه با کمک دولت و جامعه مدنی به توانبخشی نهادی این بخش از جمعیت کمک کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. جناب جلائی پور ! این چه حساسیت بیجائیست که جنابعالی و برخی از اصلاح طلبان نسبت به شهردار شدن مهندس هاشمی و همچنین عدم ورود اصولگراها به شورا دارید ؟! با ورود یکنفر از ذخیره ها که یکدستی شورا بهم نمی خورد ، لطفاً این قدر انحصار طلب نباشید ۰ باور کنید تجربه جدید و خوبی خواهد بود در همکاری با اصول گراها ! مضافاً باینکه در مورد مهندس هاشمی نیز با توجه به سابقه مدیریتی او در مترو گزینه مناسبی برای شهرداری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا