خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«صلاحیت دفاع از قدس و کعبه را ندارند»

حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور، در واکنش به اظهارات «محمد بن سلمان» ولی عهد عربستان، در تلگرام نوشت:

ولی عهد اشتباه می کند؛ مشکل او نه جوانی است نه ایران؛ مشکل او عدم اعتماد به نفس و عدم التزام به سند 2030 است. او باید بداند که نمی تواند هم اتمی بشود، هم یمن را بمباران کندو هم شبکه های تروریسم تکفیری را تأمین مالی کند و هم 700 میلیارد سلاح بخرد و لی در عین حال “اقتصاد منهای نفت” هم داشته باشد.

ایران خود را ملزم به “دفاع از کعبه در مقابل پیشروی خزنده صهیونیسم” می‌داند و این عربستان است که باید موضع خود در مقابل اسرائیل را روشن کند. در دیدگاه بسیاری از مسلمانان کسانی که نتانیاهو آنها را “متحدان اسرائیل در مقابل ایران” می‌خواند صلاحیت دفاع از قدس و کعبه را ندارند.

ولی عهد و وزیرخارجه سعودی از سرناشیگری به زبان عاریتی سخن می گویند چرا که بارها برساخته های نتانیاهو را بدون هیچ نوآوری بکار گرفته اند. آنها این روزها برجام را به مثابه “تکرار فاجعه فرستادن یهودی ها به اتاق گازهای هیتلری” معرفی می کنند اما همه می دانند که کلمه به کلمه شبیه سازی هیتلری از آن نتانیاهو است،

جهان عرب هنوز فراموش نکرده اند که اسرائیل ومشخصا بن گورین وخاخام های صهیونیست جنگ شش روزه را به مثابه “پیروزی بر ظلمت نازیستی” باز نمایی کرده اند.

شبیه سازی نازیستی سلمان بوی دهان کسانی را می دهد که برای نخستین بار این کلمات را تلفظ کردند، بوی دهان صهیونیستهای کودک کش و جانی!
ایران می گوید بیایید به زبان دیگری باهم سخن بگوییم نه به زبان عاریت گرفته شده از اسرائیل.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. باز هم شعارهایی که توی دنیا به (هر علتی )خریدار زیادی نداره!.باید ببینید چکار کردید که بجای نابودی یا حتی ضعیف کردن اسرائیل،باعث شدید که اکثر اعراب با آنها بر علیه جمهوری اسلامی ایران،متحد شوند!! اگر درج کردی یعنی جوابی بجز سانسور هم داری!(البته امیدوارم پاسخ این جملات کلیشه ونخ نماشده نباشد که مردم کشورها باما هستند ونه دولتهایشان!!که هیچ مدرک وسندونظرسنجی درست وسالمی در تأیید حرفتون ندارید.

    1. من اگر صدها ایراد به حضرات داشته باشم هرگز هرگز این رفتارهارا مبعث از سیاست های نظام نمیدانم شما به رفتارهای حکومت سعودی اشنایی ندارید حداقل من که جنگ رمضان (یا اکتبر1973)را بیاد دارم اولین بار که بعداز سیطره تروریستی ملک سعود برپهنه شبه جزیره سیاستی بالنسبه استقلال طلبانه توسط ملک فیصل عمل شد وان تحریم نفتی غرب به طرفداری از فلسطینیان بود مدتی بعد توسط پسر برادرش ترورشد.وان مواجهات ال سعود قبل از انقلاب دربرابر ایران علتش نقش ژاندارمی منطقه توسط شاه وترس انان از برخورد ایران بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا