خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیشنهاد جدید معاون احمدی نژاد به احمدی نژاد

روح الله احمدزاده از معاون دولت احمدی نژاد که به تازگی از تیم نزدیکان او جدا شده و مخالفت‌های شدیدی را نسبت به آنها به صورتی علنی نشان می‌دهد، در یادداشتی تلگرامی به احمدی نژاد پیشنهاد کرده که «به فوریت جلسه‌ای را با بزرگانی که نیک می‌دانید که هستند برگزار کنید».

به گزارش انصاف نیوز، متن یادداشت آقای احمدزاده در پی می‌آید:

شاید اگر آقای دکتر احمدی نژاد هم سال گذشته که بزرگانی چون حاج آقای طائب در چند نوبت پیشنهاد برگزاری جلسه و نشست خصوصی به ایشان دادند، قبول می‌کردند و از پشت پرده بسیاری مسایل با خبر می‌شدند و عینک بدبینی را که آقای مشایی و بقایی به چشم ایشان زده‌اند بر می‌داشتند! شاهد مواضع و واکنش‌های اینگونه نبودیم.

آقای دکتر! نمی‌دانید که همان مقامات ارشدی که در نامه‌ی دیروزتان متهم و متصف به بسیاری صفات نمودید تا همین یک ماه پیش به مسوولان مرتبط  امنیتی و….کشور توصیه می‌فرمودند که «اگر آقای احمدی نژاد را خواستند با سر به دره بیندازد شما نگذارید و ایشان را حفظ کنید»….

آقای دکتر! شما یک ظرفیت بالقوه برای نظام و انقلاب و مردم و رهبری عزیزمان هستید! شخصاً می‌دانم که تعلق عاطفی زیادی به حضرت آقا دارید! شما را به امام زمان ع قسم می‌دهم که خود را از نعمت ولایت فقیه که بنیاد و جوهره تکوین ساختار انقلاب اسلامی است محروم نکنید که قطع به یقین «هبا منثورا »خواهد شد کل گذشته‌ی شما!

آقای احمدی نژاد! هنوز هم دیر نشده و به فوریت جلسه‌ای را با بزرگانی که نیک می‌دانید که هستند برگزار کنید و اجازه دهید ریز مسایلی که آن دو فرد اجازه ندادند شما در جریانش قرار بگیرید با کلیه‌ی مستندات و نظریات کارشناسی چند بار اعتبار سنجی شده به سمع و نظر مبارک برسد و بعد اگر واقعا قانع نشدید مسایل را به فضای افکار عمومی و رسانه‌ای سریان دهید…

الهم انی اعوذ بک من شر الوسواس الخناس.

الهم انی اعوذ بک من شر الهمزات الشیطان  اللعین الرجیم!

بیانیه‌ی احمدی نژاد: بقایی پاک است!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا