خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«پزشک مشهور تبریزی با اتهام قتل خانواده در زندان است»

در حالی که از حدود 20 روز پیش افکار عمومی به دنبال قاتل و انگیزه قتل اعضای خانواده پزشک مشهور تبریزی هستند، خبرهای اخیر حکایت از این دارد که وی بر اساس گزارش‌های مقامات قضایی خود به عنوان مظنون اصلی قتل اعضای خانواده‌اش در بازداشت به سر می‌برد.

به گزارش انصاف نیوز، علیرضا بیگی، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با آنا با اشاره به آخرین وضعیت پرونده پزشک مشهور تبریزی اظهار کرد: طی صحبت‌هایی که با مسئولین قضایی داشتیم قتل اعضای خانواده پزشک تبریزی از قبل طراحی شده بود.

وی با بیان اینکه دکتر «ص» به عنوان مظنون اصلی قتل خانواده‌اش در بازداشت به سر می‌برد، عنوان کرد: گزارش مقامات قضایی حکایت از آن دارد که خود این پزشک طراح این موضوع بوده است.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسیدگی قطعی به این پرونده تحت نظر مقامات قضایی است و آنها باید انگیزه این کار را اعلام کنند، اضافه کرد: پزشک تبریزی هنوز هم تحت بازداشت است.

روز شنبه (١٧ مهر) خبر رسید که پنج عضو خانواده پزشک تبریزی شامل همسر، مادر، پدر، برادر و مادربزرگ با خوردن غذای نذری آلوده دچار تنگی نفس شده‌اند و همسر و مادربزرگ پزشک، پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا