خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه‌ی احمدی نژاد: مشایی فوری آزاد شود!

محمود احمدی نژاد در واکنش به بازداشت «اسفندیار رحیم مشایی» نزدیک‌ترین چهره‌ی سیاسی به خود که از سوی اصولگرایان به «لیدر جریان انحرافی» مشهور بود، بیانیه‌ای منتشر کرد.

آقای مشایی ساعتی پیش یعنی ساعت 20 شنبه شب بازداشت شد. حمید بقایی، دیگر معاون دولت او نیز چهار روز پیش برای اجرای حکم حبس بازداشت و به زندان اوین منتقل شده بود.

به گزارش انصاف نیوز، در بخشی از بیانیه‌ی احمدی نژاد که در کانال تلگرامی او منتشر شده، آمده است:

احمدی نژاد با بیان این که «عوامل امنیتی» در رفتاری که او «غیرقانونی» خوانده، «خودروی آقای مهندس اسفندیار رحیم مشایی را که فرزند پاک ، شجاع و انقلابی و خدوم مردم است، متوقف ساخته و ایشان را بدون اعلام علت و بیان عناوین اتهامات احتمالی ، بازداشت کرده و با خود برده‌اند».

وی که در دولت خود سعید مرتضوی، متهم اصلی ماجرای کهریزک را به کار گرفته بود، حالا در این بیانیه نوشته است: «لازم به تاکید و تصریح می دانم که مسوولیت سلامتی جناب آقای مهندس مشایی برعهده مقامات قضایی است و لازم است طبق اصول قانون اساسی، فورا نسبت به آزادی ایشان اقدام شود».

احمدی نژاد که تا کنون محمدرضا رحیمی معاون اول و رییس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی آن دولت به اتهام مالی در زندان به سر می‌برد و چهار روز پیش نیز «حمید بقایی» معاون اجرایی دولتش به اتهام مالی راهی زندان شده، در بیانیه‌ی امروز خود می‌نویسد:

«آیا تشدید فشار بر همکاران دلسوز و مومن و پاک اینجانب، حکایت از حوادثی دارد که در پیش بوده و با سرنوشت ملت و کشور در ارتباط است؟»

مشایی بازداشت شد

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا