خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش مهدی کروبی به درگذشت مهسا امینی


مهدی کروبی، رئیس مجلس ششم با تسلیت درگذشت مهسا امینی نسبت به تداوم سیاست‌های قهری و برخورد خیابانی با زنان انتقادات صریحی را مطرح کرد.
به‌گزارش انصاف نیوز، آقای کروبی با صدور بیانیه‌ای در واکنش به درگذشت مهسا امینی نوشت: «لازم می‌دانم ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم امینی، این مصیبت بزرگ را به پدر و مادر این عزیز از دست رفته و همچنین دیگر عزیزان این دختر مظلوم و مردم شریف ایران که قلوب‌شان از این حادثه جریحه‌دار شده تسلیت بگویم. از خداوند متعال برای آن مرحومه مغفوره رحمت الهی و برای بازماندگانش صبری جمیل مسئلت می‌کنم».
رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی با یادآوری پرونده‌‌ی «قتل زهرا بنی‌یعقوب» نسبت به تداوم «سیاست‌های قهری» با وجود مخالفت‌های گسترده با آن اعتراض کرد.
این چهره‌ی شاخص سیاسی اصلاح‌طلب در بخش پایانی بیانیه‌ی خود ضمن محکوم کردن «برخوردهای خیابانی با زنان و دختران جوان» می‌شود، نوشته است: « با توجه به تجربه‌هاى پیشین از مردم عزیز، شخصیت‌ها و جریان‌های سیاسی می‌خواهم که برای ممانعت از تکرار این نوع جنایت‌ها، تحقیرها و آزار و اذیت زنان و دختران، این پرونده را تا مختومه کردن این روش غیر شرعی و غیر انسانی پیگیری کنند. مهدی کروبی برای تغییر در کنار شماست».
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا