خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وضعیت حامی دیروز هاشمی و بعد احمدی نژاد

یک حامی هاشمی رفسنجانی در انتخابات سال 84 که بعدها به احمدی نژاد متمایل شد، حالا می‌گوید که هاشمی را به خاطر محبوبیت پایین در آن انتخابات مقصر روی کار آمدن احمدی نژاد می‌داند!

به گزارش انصاف نیوز، «داریوش سجادی» بلاگر ایرانی – آمریکایی همسو با جریان احمدی نژاد و رئیسی، در سال 84 مدیر سیاسی تلویزیون ماهواره‌ای هما بود که در دور دوم انتخابات آن سال در مقابل احمدی نژاد از هاشمی حمایت کرد.

وی که مقیم آریزونا در آمریکاست و در دو سال اخیر برای سخنرانی در جمع‌های اصولگرایان تندرو سفرهایی را به ایران دارد، در سال 88 از حامیان مهدی کروبی بود و حدود هشت ماه از تقلب در آن انتخابات در بی‌بی‌سی می‌گفت و می‌نوشت، پس از آن مواضعی همسو با اصولگرایان اتخاذ کرد.

سجادی در یادداشتی تلگرامی نوشت:

«آقای عباس عبدی در سر مقاله‌ی روزنامه‌ی اعتماد با اشاره به رفتار و عملکرد نامتعارف اخیر احمدی نژاد خواستار مواخذه یا پاسخگوئی اصولگرایان بابت روی کار آوردن احمدی نژاد در ساختمان ریاست جمهوری در دو دوره ۸۴ و ۸۸ شده‌اند!

صرف نظر از ثبوتی یا اثباتی بودن رفتار و گفتار نامتعارف احمدی نژاد و بیرون از داوری بابت «همین جوری بودن» محمود از ابتدا یا «این جوری شدن» محمود در انتها نکته‌ی قابل مناقشه، درخواست نامتعارف‌تر آقای عبدی بابت رفتار نامتعارف آقای احمدی نژاد است!

جناب آقای عبدی ظاهرا دوات قلم شان در کتابت آن مکتوب آغشته به غیظ بوده و بر این مبنا نفرت از محمود را چاشنی طلب معذرت از حامیان پیشین وی کرده و بشکلی ناموجه خواستار مسوولیت پذیری ایشان شده‌اند.

همین غیظ از محمود است که آقای عبدی را محروم از آن کرده تا بپذیرند کارنامه احمدی نژاد و خل بازی‌های امروزین وی هر چه که باشد ربطی به خاستگاه دمکراتیک مشارالیه ندارد!

احمدی نژاد ولو هیولا نیز مفروض انگاشته شود در مجموع برآمده از اکثریت آرای شهروندان در دو انتخاب دمکراتیک ۸۴ و ۸۸ بود.

برخلاف آقای عبدی ضمن «عدم احترام ام به شخص احمدی نژاد» و «احترام ام به احمدی نژاد در مقام منتخب مردم»  شخصا بر این باورم اگر ملالتی بابت ورود احمدی نژاد به ساختمان پاستور وجود دارد و اگر کدورتی بابت ناراستی آن خلعت بر قامت محمود موجود و مسموع است انگشت اتهام بابت آن ملالت و این کدورت را باید متوجه شخص دیگری کرد.

محمود هدیه هاشمی رفسنجانی به جامعه ایران بود.

اگر بابت ریاست جمهوری محمود کسی باید شماتت شود آن فرد کسی نیست جز هاشمی رفسنجانی که بابت عملکرد ناصواب قبلی‌اش تا آن اندازه مورد نفرت اکثریت شهروندان قرار داشت تا در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۸۴ و دو گانه «محمود و اکبر» شهروندان در وحشت از عقرب جراره پناه به مار غاشیه ببرند!

آقای عبدی – این «مردم» بودند که محمود را رئیس جمهور کردند و اگر این هندوانه زرد از آب درآمد ماحصلش امر مطلوبی است و باید حق اشتباه کردن مردم را برسمیت شناخت تا از این طریق مشق جمهوریت شوند!

آقای عبدی – تردید نکنید در ۸۴ سیب زمینی هم مقابل هاشمی رفسنجانی قرار می‌گرفت منتخب مردم و برنده انتخابات بود!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. یکی نیست از این شهروند نسبتاً محترم امریکائی بپرسه آخه تو که اینهمه زور میزنی و جون میکنی تا « لفظ قلم » حرف بزنی و به زعم خودت با ادبیاتی مثلاً پر طمطراق و با شکوه ! قلم بزنی و اظهار فضل کنی چرا به محض این که به بعضی از اشخاص یا بعضی از موضوعات مورد احترام ملت – تو بخوان اصلاح طلب ها – میرسی ناگهان عنان پاره میکنی و فضولات می پراکنی ؟!!

    10
    2
  2. بازهم این دنکیشوت متوهم نوشت …….ببخشید گاهی ادمی علیرغم خواسته اش بالاجبارباید تمثیلی روانه چنین عناصری نماید ….توکه دائما از این اغوش به اغوش یکی دیگه پناه میبری تودیگه خفه…..

    9
    2
  3. هندوانه دربسته کدومه ابله ؟! چرا سطح بحث رو پائین میاری ؟! نکنه خیال کردی همه شون توی میدون تره بار کار میکنند ؟! نه بابا آدم با سواد هم بین شون هست لااقل خوشایند قشر با سوادهاشون بنویس ! همه حرف عبدی اینه که چرا خرمهره رو بجای الماس به ملت غالب کردند ؟! همین ! اگه دربسته بود دیگه چرا رنگ آمیزیش کردند ؟! با کلی قسم و قرآن و پای مقدسات را به وسط کشیدن در معامله غش کردند !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا